پویش «اطعام علوی» در تهران اجرا می‌شود

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از اجرای پویش اطعام علوی به منظور تهیه و توزیع غذای گرم میان خانواده‌های تحت حمایت و سایر نیازمندان خبر داد.

محمد دهرویه اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در کمیته امداد استان تهران به مناسبت عید سعید غدیرخم پویش اطعام علوی به منظور بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی برای تهیه و توزیع غذای گرم میان نیازمندان با همکاری و مشارکت خیّران و مراکز نیکوکاری اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در راستای اجرای این طرح بالغ بر ۳۸۲۱ بسته معیشتی و ۴۵۹ هزار و ۲۲۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان توزیع شده است، افزود: در همین جهت طبق برنامه ریزی‌های انجام شده امسال ۴۸۰۰ بسته معیشتی و ۵۵۰ هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام علوی تهیه و میان خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان توزیع خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با قدردانی از مشارکت مردم نیکوکار در برنامه‌های این نهاد بیان کرد: خیّران نیک اندیش می‌توانند علاوه بر اهدای کمک‌ها و نذورات خود به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، از طریق کد دستوری #۱*۰۲۱*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ و همچنین شماره گیری سامانه تلفن گویا ۷۳۵۵- ۰۲۱ در اطعام علوی در این روز با عظمت سهیم شوند.

وی همچنین به اجرای پویش به عشق علی (ع) اشاره و عنوان کرد: پویش ملی به عشق علی (ع) با هدف جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین به مناسبت دهه امامت و ولایت در حال اجرا است.

دهرویه خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار برای پیوستن به طرح اکرام می‌توانند به سایت ekram.emdad.ir مراجعه کرده و یا عدد ۰۲۱ را به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ ارسال کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۳ تير ۱۴۰۳
گیرم که در طول یکسال یک وعده غذای گرم به نیازمندان دادید ، بقیه سال چطور ؟ آیا این یک وعده غذا ، مشکل دائمی نیازمندان را حل میکند؟
در کشوری زندگی میکنیم که مردم آن بر روی اقیانوس نفت و گاز نشستند و اینهمه معادن فلزات گرانبها و چیزای دیگر دارد ، محصولات کشاورزی دارد ، درآمد دارد.
بنظر شما در کشور باید نیازمند داشته باشیم ؟
خجالت آوراست که بیایید یک وعده غذا دادن را در بوقو کرنا کنید .
جلوی دزدان و چپاولگران و در راس آنها آقایان و آقازادگان (گرگ زادگان) رابگیرید، نیاز نیازمندان هم حل میشود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۳ تير ۱۴۰۳
بی نظمی، هرج و مرج، ریخت و پاش میوه و مواد خوراکی، بیش خوردن و بیش بردن زوردارها و تلنبار شدن انبوه پس ماندها و بسته بندیها، چیزهایی است که مراسم امام رضا و غدیر امسال و سال های گذشته را به ذهن میاورد
آخرین اخبار