نمایشگاه توانمندی های اتباع در یزد

نمایشگاه توانمندی های اتباع و مهاجرین و اقدمات حوزه ساماندهی اتباع خارجی استان یزد افتتاح شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، اولین نمایشگاه توانمندی های مهاجرین و اقدمات حوزه ساماندهی اتباع خارجی استان در سال ۱۴۰۳ با حضور ۲۷ غرفه از توانمندیهای اتباع در حوزه های هنری،ورزشی، فرهنگی،صنایع دستی و اقتصادی و همچنین مشارکت ادارات و دستگاه های دولتی و خدمات ارائه شده به اتباع در قالب ۱۱ غرفه و اجرای تلاوت زنده قرآن مجید، اجرای موسیقی زنده سنتی ، اجرای گروه سرود نوجوانان با زبان محلی و... برگزار شد.

این نمایشگاه به مدت دو روز برپا بود که مقامات کشوری و استانی همچون : معاون محترم وزیر آموزش و پرورش و ریاست سازمان ملی تعلیم و تربیت کشور ، معاون محترم سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری ، فرمانده محترم سپاه الغدیر استان یزد ،معاون محترم توسعه مدیریت و منابع استاندار، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری،مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی ؛ مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ؛ مسئول حوزه هنری استان ، تعدادی از مسئولین امنیتی استان ، نماینده شورای اسلامی و بیش از ۲۰۰۰ نفر از علاقه‌مندان مورد بازدید قرار گرفت.

مراسم اختتامیه با حضور محسنی راد مدیرکل اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری برگزار و اقدامات صورت گرفته جمع بندی و در پایان از نماینده ادارات و غرفه داران تجلیل گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.