در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

احتمال انتشار برگه هدایت تحصیلی در ۱۷ تیر/ آغاز پیش‌ثبت نام پایه دهم مدارس شاهد

مدیرکل امور شاهد وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت‌نام دانش آموزان پایه دهم در مدارس شاهد از زمان اعلام نتایج هدایت تحصیلی به مدت ۲۰ روز انجام می‌شود.

زهرا پناهی روا، مدیرکل امور شاهد وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این که پیش ثبت نام پایه دهم از اول تیر آغاز شده است، گفت: امتحانات متوسطه اول دانش‌آموزان به تازگی تمام شده و برگه هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم نیز هنوز منتشر نشده است. به همین علت پیش ثبت نام پایه دهم مدارس شاهد پس از صدور برگه هدایت تحصیلی آغاز خواهد شد.

وی با بیان این که ثبت‌نام دانش آموزان پایه دهم در مدارس شاهد از زمان اعلام نتایج هدایت تحصیلی به مدت ۲۰ روز انجام می‌شود؛ ادامه داد: احتمالا برگه هدایت تحصیلی پایه نهم دانش‌آموزان هفدهم تیر منتشر شود.

 مدیرکل امور شاهد وزارت آموزش و پرورش افزود: پیش ثبت‌نام مدارس شاهد به صورت الکترونیکی در سراسر کشور از طریق درگاه  my.medu.ir و اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند انجام می‌شود.

پیش از این پناهی روا گفته بود که پس از اتمام این زمان‌بندی‌ها، دانش‌آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده باشند، با اطلاع‌رسانی که از طریق مدرسه انجام خواهد شد، برای ارائه مدارک و تکمیل ثبت‌نام به مدرسه مراجعه خواهند کرد و اولیاء از حضور در مدرسه جهت پیش ثبت‌نام جدا خودداری کنند. 

مدیرکل امور شاهد وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: سنجش آغازین برگزاری کلاس‌های پیش‌نیاز و مهارت‌آموزی در تمامی دوره‌های تحصیلی بر اساس ضوابط مندرج در شیوه‌نامه برنامه هفتگی مدارس شاهد از جمله مواردی است که مدیران مدارس شاهد بر آن اهتمام خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۰۴ تير ۱۴۰۳
من پیشنهادی دارم . لطفا نام شاهد را از این مدارس بردارید و یک نام دیگر برایشان انتخاب کنید جوانان این مملکت بر علیه نظام طاغوت قیام کردند و نظام مقدس اسلامی را سر کار آوردند تا تبعیض و بی عدالتی ریشه کن شود آنوقت اکنون عده ای که امتیاز های خاصی دارند در این مدارس پذیرش میشوند و بهترین معلمان هر شهر در این مدارس به کار گرفته میشوند و بقیه مدارس شهر ها از نظر علمی افت میکنند لذا نام گذاری شاهدبرای این مدارس با آرمانهای بلند و ضد تبعیض شهیدان منافات دارد .وباعث بی عدالتی تحصیلی میگردد.