شهروندخبرنگار همدان؛

گلایه مستاجران از خلف وعده برخی از بانک‌ها برای پرداخت وام ودیعه مسکن

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از تاخیر در پرداخت وام ودیعه مسکن در استان همدان سخن گفت و خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

دولت به منظور حمایت از مستاجران، اقدام به ارائه وام کرد تا بتوانند گوشه‌هایی از مشکلات خود را به واسطه آن حل کنند. با استفاده از این طرح مستاجران می‌توانند نسبت به ثبت نام و یا اجاره مسکن اقدام کنند. اما به گفته شهروندخبرنگار ما حدود سه ماهی است که به بانک ملی برای دریافت وام ودیعه مسکن در شهر همدان مراجعه می کند اما با خلف وعده مواجه می شود.

وی با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام وقت بخیر لطفا در خصوص تاخیر در پرداخت وام مستاجری رسیدگی کنید. مدت سه ماه است که هر زمان به بانک ملی در شهر همدان برای دریافت وام ودیعه مسکن مراجعه می‌کنم، به من می‌گویند جلوی وام مستاجر‌ها بسته شده است.  ماهم گرفتار هستیم ۷۵۰ نفر در نوبت هستند و فقط به ۴۰ نفر این وام تعلق می‌گیرد. لطفا پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۳ تير ۱۴۰۳
با سلام در شهر گرگان هم مشکل داریم بانک صادرات شعبه کریمی هر شخصی که به بانک مراجعه می کنه برای گرفتن وام ودیعه مسکن به ی بهانه ای شخص را ناامید میکنند بخدا به دادمان برسین ...
Iran (Islamic Republic of)
میلاد یوسفی
۱۰:۵۱ ۰۳ تير ۱۴۰۳
با سلام بنده ساکن شهر کرمان میباشم الان نزدیک به دوماهه برای تشکیل پرونده به هر بانکی مراجعه میکنم از تشکیل پرونده خودداری میکنند و میگویند بانک بودجه نداره و بانک دیگری رو از سامانه انتخاب کنید تا حالا سه تا بانک ملی ، صادرات و پاسارگاد انتخاب کردم هیچ کدام زیر بار وام ودیعه مسکن نرفتن لطفا پیگیری کنید
آخرین اخبار