معرفی گلر‌های خارجی مد نظر پرسپولیس برای جانشینی بیرانوند

تعدادی از دروازه‌بانان خارجی در بین گزینه‌های باشگاه پرسپولیس برای جانشینی بیرانوند هستند.

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پرسپولیس چند روز پیش قراردادش را به صورت یک طرفه با سرخپوشان فسخ کرد و با وجود اینکه شنیده می‌شود او پشیمان شده و از طریق دوستان مشترک خواهان بازگشت به سرخپوشان شده است، اما گویا مدیران پرسپولیس با بازگشت مجدد بیرانوند مخالفت کردند و می‌خواهند دروازه بان جدیدی را به خدمت بگیرند تا جای بیرانوند را درون دروازه بگیرد.  

علاوه بر اینکه دروازه بانانی همانند امیر عابدزاده،  پیام نیازمند، رشید مظاهری، علیرضا حقیقی و احمد گوهری جزو گزینه‌های داخلی باشگاه پرسپولیس در درون دروازه هستند، گلر‌های  خارجی هم  مدنظر سرخپوشان هستند که جای بیرانوند را در درون دروازه بگیرند.  

رسانه‌های هلندی مدعی شدند که اتین فاتسن دروازه بان تیم والویک هلند از باشگاه پرسپولیس پیشنهاد دریافت کرده است و این احتمال وجود دارد که او برای عقد قرارداد راهی ایران شود.  

همچنین شنیده می‌شود عبدالوحید نعمتوف گلر ۲۳ ساله تیم نسف قارشی ازبکستان هم مدنظر سرخپوشان قرار دارد و  سرخپوشان با این گلر وارد مذاکره شدند.  

علاوه بر این، اتکیر یوسفوف دروازه بان ۳۳ ساله تیم ملی ازبکستان هم به گزینه‌های خارجی پرسپولیس برای حضور در درون دروازه اضافه شده است. این گلر همراه با ماشاریپوف و اورونوف بازیکنان ملی پوش سرخابی در ترکیب اصلی تیم ملی ازبکستان مقابل تیم ملی ایران بازی کرد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۳ تير ۱۴۰۳
آقا بیرانوند وبیخیال شید عامل تفرقه و حاشیه در پرسپولیس بیرانوند است وتو کار همه دخالت می کند این بشر تیم خراب کن است برود بهتر است حتی اگه دروازه بان ضعیفتر هم بیارید از این موجود بهتر است ولش کنید به خدا به همین رفیعی اعتماد کنید اگه جزو دروازه بانان خوب نشد فقط باید شجاعت به خرج بدهید وبهش میدون بدهید والان باید با خرید بازیکنان جوان و آینده دار تیم و بیمه کنید اینا با سن در مرز ۳۰ سالگی بیشتر دنبال پول هستند بیخیال ما بازیکنای با معرفتی مثل علیشاه می خواهیم چقدر تو زمین چشم نواز و با جان ودل بازی می کند چند تا هافبک جوان مثل لیموچی .اکبرپور .محبی جذب کنید ویک مربی خارجی صاحب سبک رو بزارید بالا سر این بازیکنان باور کنید بهترین نتیجه را خواهید گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۳ تير ۱۴۰۳
فقط عابدزاده، آدم باید شخصیت داشته باشه
آخرین اخبار