دومین مستند انتخاباتی محمدباقر قالیباف

مستند دوم از دو مستند انتخاباتی محمدباقر قالیباف منتشر شد.

هر کدام از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۳ دو مستند را با هدف آشنایی مردم با ایشان و برنامه‌های آتی آنها از شبکه‌های تلویزیونی صداوسیما به روی آنتن خواهند برد.

دومین مستند انتخاباتی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منتشر شده است. این مستند انتخاباتی را به مدت زمان ۳۰ دقیقه در ادامه گزارش مشاهده می‌کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۳ تير ۱۴۰۳
فکر نکنم آرا کسب‌ کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۰۳ تير ۱۴۰۳
آقای قالیباف شما به عنوان کسی که چندین سال رئیس مجلس هست داری میگی سیستم ناکارآمد هست، یعنی شما که تو مجلس هستی هیچ اختیاری برای تغییر نداشتی؟؟؟ واقعا عجیبه جوری حرف میزنید که انگار تاحالا هیچ مسئولیتی تو این کشور نداشتی
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۷:۳۸ ۰۳ تير ۱۴۰۳
به نام خداوند جان و خرد : درود خداقوت احسنت ایوالله ماشاءالله مرحبا آفرین بر شما دکتر زاکانی عزیز و حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی که متحد شدید که به خوبی درک کردید مشکلات آحاد مردم ایران اسلامی عزیزمان را ، جناب آقای دکتر زاکانی گوی سبقت را از رقیبان انتخاباتیشو ربوده و از همگیشان پیشی گرفته با وعده صادق دادن به هر نفر ایرانی یارانه بگیر معادل چند گرم طلا سالیانه ۱۱۰ میلیون تومان به حساب یارانه بگیران واریز می کند مردم ایران نقد را از دست نمی دهند نسیه را بگیرند مطمئن دکتر زاکانی رای حداکثری مردم ایران اسلامی را خواهد آورد و رئیس جمهور محترم محبوب مردمی آینده نزدیک ایران اسلامی عزیزمان خواهد شد چرا که اکثریت مردم ایران اسلامی به فقر فلاکت زدگی درماندگی شدید مالی دوچار شده اند . والسلام و صلوات التماس دعا . و من الله التوفیق .
Iran (Islamic Republic of)
محمدولایی بازنشسته
۰۶:۵۶ ۰۳ تير ۱۴۰۳
شما که درمجلس نتوانستی حقوق بازنشسته ها را ادا کنی چرا شعار خالی می دهید؟؟؟ چقدر از حب قدرت لذت می برید؟؟؟؟ چرا بعد از سه ماه هنوز نه شورای نگهبان ونه دولت بودجه را عملی نکرده اند استیضاح را شروع نکرده اید؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۰۳ تير ۱۴۰۳
جالبه آقای قالیباف در مناظره وعده های زیر را به مردم داد.
من، محمد باقر قالیباف با اجرای این طرح ۵ فوریتی، آینده روشن ایران را تضمین می‌کنم.
۱- اعطای ۲۰۰ متر زمین رایگان به خانواده‌های فاقد مسکن
۲- آزادسازی واردات خودرو
۳- تامین معیشت با واگذاری ۴۰ میلیون «رفاه کارت» جهت تامین اقلام اساسی زندگی
۴- احداث دیوار عظیم مرزی در شرق کشور و مقابله با آسیب ورود اتباع
۵- تاسیس پایتخت دوم کشور در آب‌های دریای عمان و ایجاد قطب اقتصادی کشور

آخه یکی نیست بگه مرد چرا دروغ میگی ؟ مگه الان رئیس مجلس نیستی و مگر این موارد در اختیاراتش دست تو نیست؟ پس چرا تا الان تصویب نقدی?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۳ تير ۱۴۰۳
چرا اقای قالیباف برای مجلس احساس تکلیف نمیکنند؟ حتما باید رئیس جمهوری رو هم تجربه کنند؟ این همه تورم مجلس هیچ تقصیری نداره هیچ، مردم همه میدونند نیاز به توضیح نداره.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۲ تير ۱۴۰۳
من به قالیباف رای می دهم به این علت که اولا درستاد او انسانهایی مقل ظریف نیستند که مدام به مردم دروغ گفتند آقای ظریف گفتند که امضا کری تضمین هست و دورغ بود گفتند تحربمها همه براسته میسود و دورغ بود گفتند من برجام را مطالعه کردم و دورغ بود . خوب چرا به شخصی رای دهم که ظریف حمایتش می کنه . خدا دیگه اون ۸ سال دوران روحانی نباره که مردم داشتند جان می دادندوکرونا بی دادمی کرد و اقای روحانی و ظریف حاصر نشدند واکسن وارد کنند . جان مردماینقدر برااینها ارزش داشت . قطعی ب ق که دیگه جای خود دارد .
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۲:۵۰ ۰۲ تير ۱۴۰۳
باسلام
کسی به تو رای نمیده آقای قالی باف
تو اگر میخواستی واس ملت کاری کنی تو مجلس میکردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۲ تير ۱۴۰۳
من فقط ایشون رو میشناسم و اعتماد دارم رای بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۲ تير ۱۴۰۳
چشاش آبی موهاش بلوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۰۲ تير ۱۴۰۳
قالیباف همش از خودش تعریف و تمجید کرده بود و سعی میکرد با گرفتن فیلم تبلیغاتی با مردم مسضعف خودش را حامی قشر پایین جامعه نشون بده به جای تهیه فیلم تبلیغاتی و وعده وعیدو بازی با ابرو حیثیت مردم مستضعف چهار تا برنامه درست و حسابی به مردم ارایه بده ، اخه عکسهای بچگی و جوانی تو چه به درد مردم میخوره
آخرین اخبار