همایش ملی احیای بنگاه‌های اقتصادی برگزار می‌شود

در راستای سیاست‌های وزارت کشور برای ارائه عملکرد دولت سیزدهم در زمینه احیای واحد‌های راکد، "همایش ملی احیای بنگاه‌های اقتصادی" برگزار می‌شود.

هماهنگی‌ها برای همایش ملی احیای بنگاه‌های اقتصادی که روز دوشنبه چهارم تیرماه برگزار می‌شود، امروز شنبه در جلسه‌ای با حضور معاونین هماهنگی اقتصادی استانداری‌های سراسر کشور و مدیران سرمایه گذاری استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد.

در این همایش ملی که روز دوشنبه این هفته در سالن ۶۰۰ نفره وزارت کشور برگزار خواهد شد علاوه بر معاونان اقتصادی استانداری‌ها شماری از مدیران عامل، کارکنان و کارگران واحد‌های احیاء شده از سراسر ایران اسلامی نیز حضور خواهند یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور با اشاره به اینکه در سه سال دولت شهید آیت الله رئیسی بیش از هشت هزار و ۸۰۰ واحد راکد در سراسر کشور احیاء شده است، گفت: این یک اقدام بی بدیل است که شهید رئیسی از زمانی که رئیس قوه قضاییه بود آن را آغاز کردند و تا آخرین لحظه عمر بابرکتشان ادامه دادند.

محسن کوشش تبار احیای واحد‌های راکد را یکی از ابزار‌های رشد اقتصادی و مطالبه مردم عنوان کرد و اظهار داشت: این میراث ابراهیم که در آن بخشی از واحد‌های راکد از تحت تملک بانک‌ها خارج و احیاء شد در اشتغالزایی و آسایش خانواده‌ها تاثیر مستقیمی داشته است.

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت مردمی شهید آیت الله رئیسی، بر لزوم تبیین دستاورد‌های دولت و به تصویر کشیدن آن برای افکار عمومی تاکید کرد.

افشار دارابی گفت: دستاور‌های دولت در عرصه‌های مختلف از جمله در حوزه اقتصادی گسترده است که از آن جمله می‌توان به احیای هزاران واحد راکد در سراسر کشور اشاره کرد.

وی به نقش روابط عمومی استان‌ها و رسانه‌ها در این عرصه مهم اشاره کرد و افزود: همه ما تکلیف داریم تا دستاورد‌های دولت شهید جمهور را برای مردم به تصویر بکشیم و تبیین کنیم.

همایش ملی احیای بنگاه‌های اقتصادی از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه در محل وزارت کشور برگزار می‌شود و رسانه‌های جمعی نیز برای پوشش و به تصویر کشیدن این رویداد مهم حضور خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار