کشف ۴۰ تن آهن سرقتی در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری ۴ سارق زورگیر و کشف ۴۰ تن آهن آلات سرقتی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت ۴۰ تن آهن از یک شرکت خصوصی در ساری با تهدید سلاح سرد و ضرب و جرح نگهبان این مکان در تاریکی شب، موضوع را با انجام اقدامات تخصصی و بررسی سرنخ‌های موجود بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات پلیسی خود ۴ سارق به عنف و زورگیر را در رابطه با این پرونده شناسایی و هر ۴ متهم را پس از هماهنگی قضایی در اقداماتی مجزا دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابی و کشف ۴۰ تن آهن از انبار متعلق به آنان، گفت: کارشناسان ارزش تقریبی آهن‌های کشف شده را حدود ۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار مفخمی در پایان ضمن بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرف شدند، افزود: امنیت شهروندان خط قرمز مجموعه انتظامی است، لذا مردم عزیز با ارائه به موقع اخبار و وقایع امنیتی به پلیس ۱۱۰، می‌توانند در ایجاد امنیت مطلوب و خور شان هموطنان به ما یاری رسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.