کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا؛

چهار فینالیست و سه رده بندی در هفت وزن نخست

مسابقات ۷ وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی نوجونان قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر امان کشور اردن در حال برگزاری است.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان مسابقات نوبت صبح احمد بدرالدینی در وزن ۴۵ کیلوگرم، علیرضا امیری در وزن ۴۸ کیلوگرم، ابوالفضل کرمی در وزن ۵۱ کیلوگرم و دانیال ایزدی در وزن ۹۲ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند. امیرعلی حیدری در وزن ۵۵ کیلوگرم، ابوالفضل شیری در وزن ۶۰ کیلوگرم و ایوب حسینوند در وزن ۱۱۰ کیلوگرم در دیدار رده بندی حضور دارند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم، احمد بدرالدینی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر ۲ سند حاتم ناقوج از اردن را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفر مقابل نوردولت کومارالی از قزاقستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. بدرالدینی در این دیدار به مصاف امیدجان کرم اف از ازبکستان می‌رود.

در وزن ۴۸ کیلوگرم علیرضا امیری در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر مقابل یوجین هان از کره جنوبی به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل بیکاش کاچاپ از هند به پیروزی رسید و به دیدار پایانی راه یافت. امیری برای کسب مدال طلا به مصاف حسین الدین عبدالکریم اف از ازبکستان می‌رود.

در وزن ۵۱ کیلوگرم ابوالفضل کرمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر از سد یدیگه تولوتایف از قزاقستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر بیلال خوریلایف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. کرمی در این دیدار به مصاف حاجی اکبر کوچکاروف از ازبکستان می‌رود.

در وزن ۵۵ کیلوگرم امیرعلی حیدری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۳ آلپامیز بولاتویف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱ بر ۱ مغلوب سردار خولمورزایف از ازبکستان شد و به دیدار رده بندی رفت. حیدری در این دیدار به مصاف ماشیان لیائو از چین می‌رود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم ابوالفضل شیری در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر علی اشرف عبدالناصر از اردن را مغلوب کرد. وی در دور بعد با توجه به عدم حضور کائو از چین تایپه به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۲ بر ۵ مغلوب فرخ یولدوشیف از ازبکستان شد و به دیدار رده بندی رفت. شیری در این دیدار با برنده کشتی گیران کره جنوبی و تاجیکستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم دانیال ایزدی در مبارزه نخست با نتیجه ۸ بر صفر ساچین از هند را مغلوب کرد. وی در دور دوم فخری کمال کمیل جانوف از ازبکستان را با نتیجه ۷ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ایزدی در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفر دورقام الغدیری از عراق را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. ایزدی در این دیدار به مصاف آدیلیت تویشی از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم ایوب حسینوند قاسمی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۹ مغلوب نعمت اف از ازبکستان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به دیدار رده بندی راه یافت. حسینوند در این دیدار به مصاف آدیوس کایراتوف از قزاقستان می‌رود.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۱۸:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار