توسعه گردشگری الکترونیک در دستور کار عباس‌آباد مازندران قرار گرفت

میراث‌ فرهنگی،توسعه گردشگری الکترونیک در شهرستان عباس‌آباد را در دستور کار خود قرار داده است.

نادر سحرخیز سرپرست نمایندگی میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان عباس‌آباد گفت: گردشگری الکترونیک بستری مورد نیاز است و این اداره میراث‌فرهنگی نیز تمام تلاش خود را در جهت توسعه گردشگری الکترونیک در شهرستان عباس‌آباد را در دستور کار خود قرار داده است.

او یکی از مهمترین راهکار‌های توسعه گردشگری شهرستان عباس آباد مازندران را تقویت مراکز اطلاع رسانی برشمرد و افزود: این مراکز باید ضمن رعایت قوانین مرتبط خود را به روز کرده و متصدیان آموزش دیده، اطلاعات درستی در حوزه‌های گردشگری در اختیار مهمانان قرار دهند.

سرپرست نمایندگی میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان عباس‌آباد معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان را نقطه قوت توزیع گردشگران یاد کرد و گفت: این مهم می‌تواند توزیع ثروت و درآمد را در گردشگری محقق کند.

او افزود: در جهت تقویت و ایجاد هماهنگی بین مراکز اطلاع‌رسانی لزوم ایجاد شرکت‌های تعاونی احساس می‌شود و تلاش خواهیم کرد این مهم را در جهت توسعه گردشگری شهرستان عباس آباد اجرایی کنیم.

سحرخیز استفاده از فضای وب در کیوسک‌های اطلاع رسانی را لازم دانست و گفت: گردشگری الکترونیک بستری مورد نیاز است که همه واحد‌های گردشگری از جمله مراکز اطلاع رسانی باید در جهت فراهم کردن این امکانات تلاش کنند و این اداره نیز تمام تلاش خود را در جهت توسعه گردشگری الکترونیک در دستور کار خود قرار داده است.

سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان عباس‌آباد افزود: شهرستان گردشگری عباس آباد در غرب مازندران با در اختیار داشتن جاذبه‌های گردشگری شاخص و اثر گذار دارای ۵۷ مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری است و بیش از ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم در این مراکز فعالیت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.