شکایت پسر جوان از دوستش به دلیل تصادف عمدی؛

۸۰ روز در کما و یک قدمی مرگ بودم

پسر جوانی که متهم است در یک تصادف عمدی با موتورسیکلت دوستش را تا یک قدمی مرگ برده درحالی محاکمه شد که مدعی است او با نارنجک دست ساز مجروح شده است.

دو سال قبل پسر جوانی به نام مهران با مراجعه به پلیس قرچک از دوستش شکایت کرد و در تشریح ماجرا گفت: حدود ۳ ماه قبل دوستم من را با موتورسیکلت زیر گرفت و به خاطر صدمه‌ای که به سرم وارد شد بیش از ۸۰ روز در کما بودم، اما به طور معجزه‌آسایی زنده ماندم. او قصد داشت من را بکشد حالا که چند روزی است از کما خارج شده‌ام از او شکایت دارم.

پس از این شکایت مأموران به سراغ پسر جوان رفتند و با دستور قضایی او را بازداشت کردند، اما وی ادعای دوستش را رد کرد.

در ادامه مهران مدارک پزشکی‌اش را ارائه داد و بدین ترتیب کیفرخواست پرونده صادر و برای رسیدگی به شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

شاکی در ابتدای جلسه با شرح ماجرا برای متهم اشد مجازات درخواست کرد و گفت: مدتی قبل متهم با یکی از دوستانم به خاطر چپ چپ نگاه کردن درگیر شده بودند و مشکل‌شان حل نشده بود تا اینکه روز حادثه او به خاطر کینه‌ای که از دوستم داشت با من جر و بحث کرد و با عصبانیت با موتورسیکلت از روی من رد شد که از شدت آسیب بیهوش شدم وقتی در بیمارستان به هوش آمدم فهمیدم بیش از ۸۰ روز در کما بوده‌ام و کسی امیدی به زنده ماندنم نداشت.

مدارک پزشکی هم در پرونده‌ام موجود است. بالاخره بعد از چندین عمل جراحی زنده ماندم. در حال حاضر هم از چند نقطه بدنم آسیب جدی دیده‌ام و دیگر مثل قبل نمی‌توانم زندگی کنم حتی نمی‌توانم کار کنم. به همین خاطر نه رضایت می‌دهم و نه مصالحه می‌کنم. من دیه می‌خواهم.

پس از آن متهم به جایگاه رفت و گفت: من اتهامم را قبول ندارم. من در ورامین مغازه‌ای دارم. روز حادثه چند متر بالاتر از مغازه‌ام مهران و دوستانش جلوی یک کافه دعوا می‌کردند و به سمت همدیگر نارنجک‌های دست ساز پرتاب می‌کردند. همان موقع خودم را به محل درگیری رساندم و متوجه شدم مهران به خاطر جراحت شدید به بیمارستان منتقل شده است.

وی افزود: مهران بعد از ۸۰ روز بستری و کما به خاطر مبالغ زیادی که برای درمانش هزینه کرده بود دنبال مقصر می‌گشت تا بتواند هزینه‌ها را از او بگیرد به همین خاطر به دروغ داستانی را ساخت و به همه گفت که من او را با موتورم زیر گرفته‌ام بعد هم از من شکایت کرد. باور کنید من در این حادثه نه دخالتی کرده‌ام نه آسیبی به او زده‌ام.

با پایان دفاعیات متهم، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

 

برچسب ها: کما ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۴ تير ۱۴۰۳
۸۰ روز در کما = مرگ
آخرین اخبار