سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از برنامه ریزی برای ساماندهی گلزار شهدای زنوز، هادیشهر و روستا‌های جلفا خبر داد.

 سلمانی در حاشیه بازدید از گلزار شهدای زنوز گفت: بنیاد شهید آذربایجان شرقی به زودی نقشه، برآورد و طرح اجرایی ساماندهی گلزار شهدای زنوز که مشتمل بر ۱۳ مزار مطهر است را آماده و به شهرداری این شهر برای اجرا ارائه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برابر قانون و در شهرها شهرداری‌ها باید پای کار باشند و به گلزار‌هایی که نیازمند ساماندهی هستند ورود پیدا کنند افزود: در عین حال بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از شهرداری زنوز برای تسریع در ساماندهی گلزار شهدای این شهر پشتیبانی‌های لازم را خواهد کرد.

 سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی همچنین در نشست کاری با قائم مقام مدیرعامل منطقه آزاد ارس در امور اجرایی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت این سازمان و معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد ارس اعلام کرد: مقرر شده است با مشارکت سازمان منطقۀ آزاد ارس طرح‌های ساماندهی گلزار شهدای شمال شرق هادیشهر مشتمل بر ۱۷ مزار مطهر و گلزار‌های روستا‌های کمار سفلی، کمار علیا و هلق از توابع جلفا مشتمل بر ۱۰ مزار مطهر اجرایی شود.

سلمانی گفت: به زودی برآورد و طرح اجرایی ساماندهی این گلزار‌ها توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی تهیه شده و در اختیار منطقه آزاد ارس قرار خواهد گرفت تا متعاقباً با انعقاد و مبادله تفاهم نامه ای عملیات اجرایی این پروژه‌های مشارکتی آغاز شود.

وی اظهار کرد: در این نشست همچنین مذاکرات خوبی پیرامون مشارکت منطقه آزاد ارس در اجرای طرح سپاس و واگذاری زمین مسکونی به ایثارگران عزیز این منطقه صورت گرفت و توافق‌های اولیه نیز حاصل شد که امیدواریم در آینده نزدیک نتایج مورد انتظار را دریافت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار