آسفالت بیش از ۸۴۰۰۰ مترمربع معابر در هفته چهل و چهارم در شیراز

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: در طول هفته چهل و چهارم، ۸۴ هزار و ۴۶۵ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۹ هزار و ۹۳۷ تُن آسفالت شده است.

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته چهل و چهارم، ۸۴ هزار و ۴۶۵ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۹ هزار و ۹۳۷ تُن بوده است؛ بنابراین گزارش؛ عملیات لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷، ۹، ۱۰ و ۱۱ صورت گرفته است.

روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در کوچه ۲۲ هفت‌تنان و کوچه ۵ طهماسبی و کوچه ۶ پارسیان شمالی در منطقه ۳، کوچه ۵۰ میرزای شیرازی در منطقه ۶، فرعی‌های خیابان وفا در منطقه ۹ و بلوار فرزانگان و بولوار پاسارگاد شرقی از پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز و روکش آسفالت در معبر خاکی کوچه ۵۱ مدرس و کوچه ۴ کاوه در منطقه ۳، فرعی‌های خیابان احمدآباد صغاد و فرعی‌های بولوار نصر در منطقه ۷، خیابان لطفعلی‌خان زند در منطقه ۸، خیابان رضوان در منطقه ۹، فرعی‌های شهرک پیام نور و خیابان مهر در منطقه ۱۰ و خیابان پاییزان در منطقه ۱۱ انجام‌شده است.

همچنین طی ۴۴ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون دو میلیون و ۱۲۹ هزار و ۵۷۱ مترمربع از معابر مناطق شیراز به میزان ۲۶۶ هزار و ۸۹۲ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار