وزیر ورزش:

تاکنون کار‌های اداری ورود ۷ دستگاه VAR انجام شده است

هاشمی درخصوص برگزاری فصل جدید لیگ فوتبال گفت: تاکنون کار‌های اداری ورود ۷ دستگاه VAR انجام شده است که ان‌شاءالله لیگ پیش‌رو در فصل جدید را با VAR برگزار کنیم.

کیومرث هاشمی در حاشیه افتتاح مجموعه استخر بانوان حجاب در سنندج اظهار کرد: سایت دولت و براساس شورای عالی ورزش مبنا بر این است که پروژه‌های نیمه تمام را هر چه سریعتر به مرحله بهره برداری برسانیم.

 وزیر ورزش و جوانان درخصوص برگزاری فصل جدید لیگ فوتبال گفت: تاکنون کار‌های اداری ورود ۷ دستگاه VAR انجام شده است که ان‌شاءالله لیگ پیش‌رو در فصل جدید را با VAR برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: تامین VAR جزو وظایف دولت‌های هیچ کجای دنیا نیست و این مسئولیت برعهده باشگاه‌ها است، اما ما بدلیل اینکه شرایط باشگاه‌داری به گونه‌ای است که اماکن ورزشگاه‌ها متعلق به خودشان نیست، سعی کردیم با تامین اعتبار ورزشگاه‌هایی را که متعلق به مجموعه ورزش هستند را تجهیز کنیم.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه در تامین اعتبار ۱۶ تیم لیگ برتر را اولویت قرار دادیم، گفت: دولت در راستای تامین اعتبارات و تجهیز ورزشگاه‌ها اقدامات لازم را انجام داده است، بعنوان مثال ورزشگاه خرم آباد که به زودی افتتاح خواهد شد را جهت فرستادن یکی از VAR‌ها به آنجا تجهیز خواهیم کرد.

تاکنون کار‌های اداری ورود ۷ دستگاه VAR انجام شده است

حدود ۲ هزار پروژه ورزشی در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید

 وزیر ورزش و جوانان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون هزار و ۹۲۶ پروژه ورزشی، در کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: بر اساس آنچه شورای عالی ورزش مصوب کرده است اتمام پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های وزارت ورزش است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به مجموعه استخر حجاب سنندج اشاره کرد و گفت: این استخر به صورت بسیار شکیل و برای استفاده بانوان استان احداث شده است که امیدواریم بانوان از این ظرفیت، نهایت استفاده را ببرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۳ تير ۱۴۰۳
آخه خرم آباد var میخاد چیکار؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۲ تير ۱۴۰۳
لازم است تمام استادیوم‌های فوتبال که در آنها مسابقات لیگ یرتر انجام می‌شود به دستگاه‌های ver مجهز شود...