اختصاص زمین برای احداث پارکینگ عمومی در محله انبارنفت

شهردار منطقه ۱۱ از اختصاص زمین برای احداث پارکینگ عمومی در محله انبارنفت با هدف ساماندهی ترافیکی در یکی از مهم‌ترین مراکز بنکداری مواد غذایی شهر خبر داد.

 سید محمد موسوی با اشاره به تشکیل جلسه برای ساماندهی ترافیکی محله انبارنفت اظهار کرد: با توجه به وجود بنکداری مواد غذایی در خیابان انبارنفت و بارگیری و تخلیه با حجم بسیار بالا در طول شبانه‌روز، برای رفع معضلات و مشکلات ترافیکی این معبر، اختصاص زمین برای احداث پارکینگ عمومی در این محله در دستور کار قرار گرفت که پس از تعیین و معرفی زمین توسط شهرداری منطقه، مجوز‌های لازم برای ساخت پارکینگ در آن گرفته خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۱ سد معبر وانت‌بار‌ها را از مهم‌ترین مشکلات ترافیکی در این خیابان دانست و افزود: در مورد سدمعبر این وانت‌بار‌های متخلف با همکاری کلانتری، پلیس راهور و عوامل اجرایی ناحیه ۴ شهرداری برخورد جدی می‌شود؛ همچنین واحد‌های تجاری بزرگ و متخلف که سواره‌رو و پیاده‌رو را به حالت انبار درآورده‌اند، اعمال قانون خواهند شد.

حسن هدایی؛ معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۱ نیز اظهار کرد: جلسه‌ای با موضوع ساماندهی ترافیکی خیابان انبارنفت با حضور معاون فنی و عمران منطقه، رئیس بازرسی، نماینده پلیس راهور، نماینده کلانتری ۱۱۵ رازی، شهردار ناحیه ۴، رئیس اتحادیه بُنکداران مواد غذایی و نمایندگان کسبه محل در دفتر این معاونت برگزار شد.

وی افزود: از جمله مصوبات این جلسه، گشت و بازدید مستمر نیرو‌های شهربان ناحیه ۴ و معاونت خدمات شهری با حمایت کلانتری ۱۱۵ رازی، انعقاد قرارداد با شرکت معتبر توسط کسبه و هیئت امنای خیابان انبارنفت برای ایجاد نظم در تردد و توقف در این خیابان به مدت ۲ ماه به صورت آزمایشی و ثبت بازخورد آن برای اجرای جداکننده بود.

هدایی ادامه داد: همچنین مقرر شد ناحیه ۴، پارکینگ تهرانی را بازدید و برای آزادسازی آن و خدمت‌رسانی به شهروندان اقدام کند. در انتهای این نشست، نماینده اتحادیه بُنکداران مواد غذایی و نمایندگان کسبه محل، ضمن تشکر از دغدغه شهرداری منطقه نسبت به کاهش ترافیک و روانسازی تردد برای شهروندان، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در مورد طرح‌هایی مانند خیابان انبارنفت اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار