کارگران فصلی قزوین با احداث ایستگاه ساماندهی می‌شوند

رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: کارگران ساختمانی و فصلی با احداث ایستگاه استقرار در میدان مادر شهر قزوین ساماندهی خواهند شد.

علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: کارگران فصلی در فصول گرم و سرد سال با مشکلات متعددی در فعالیت روزانه خود روبه‌رو هستند که با ایجاد ایستگاه مناسب، علاوه بر ساماندهی نسبی این افراد شرایط نسبتا بهتری برای فعالیت آنها فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح احداث این ایستگاه به زودی وارد فاز عملیاتی و اجرایی می‌شود، ادامه داد: ساماندهی کارگران ساختمانی و فصلی از سطح معابر، میادین و گذرگاه‌های شهر قزوین یکی از ضروریات هویت بخشی به مشاغل و تبیین اهمیت آنها محسوب می‌شود.

فرمانی گفت: با توجه به اهمیت موضوع ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی احداث ایستگاه و مکان مناسب برای حضور این افراد زحمتکش در دستور کار شورای اسلامی شهر قزوین قرار دارد.

به گفته این عضور شورای شهر قزوین، پس از نشست‌های تخصصی و کارشناسی در کمیسیون‌های شورا در نهایت لایحه شهرداری با عنوان ساخت و تجهیز مکان استقرار کارگران فصلی با استفاده از سازه‌های سبک در ضلع شمال غربی میدان مادر مورد تایید قرار گرفت.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: ایجاد ساز و کار فنی و حرفه‌ای به منظور ارتقای سطح منزلت کارگران ساختمانی و فصلی در سطح شهر، ایجاد یک چارچوب فیزیکی و فضای کالبدی به منظور استقرار صحیح این کارگران و افزایش سطح خدمات اقتصادی و اجتماعی به این افراد از جمله اهداف این طرح است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار