مسئول امور استان های ستاد قالیباف:

اجماع اصول گرایان ضروری است

مسئول استان‌های ستاد محمدباقر قالیباف گفت: در برهه حساس کنونی انتخابات، اجماع امری ضروری و حیاتی است و اجماع‌سازی باید به جهت انتخاب فرد اصلح که شناخت کاملی از کشور دارد صورت گیرد.

ابراهیم عزیزی مسئول استان‌های ستاد محمدباقر قالیباف در خصوص اجماع اصول‌گرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری بر سر یک کاندیدای اصلح گفت: اجماع کاندیدا‌ها باید در راستای توانمندی فردی باشد که بر برنامه هفتم توسعه اشراف کامل دارد. 

عزیزی افزود: در برهه حساس کنونی انتخابات، اجماع امری ضروری و حیاتی است و اجماع‌سازی باید به جهت انتخاب فرد اصلح، انسانی کارآمد، توانمند و دارای پتانسیل و باسابقه اجرایی قوی که شناخت کاملی از کشور دارد باید صورت گیرد. 

او گفت: اگر اجماع به سمتی رود که بتواند به تحقق کامل برنامه هفتم توسعه بینجامد اجماع خوب و آگاهانه‌ای است که نباید با تعصبات سیاسی و جناحی همراه باشد. 

عزیزی اظهار کرد: از آنجایی‌که رئیس‌جمهور منتخب مکلف به اجرای قانون برنامه هفتم توسعه است، بنابراین ائتلاف و اجماع هم باید در راستای توانمندی فردی باشد که بر برنامه هفتم توسعه اشراف کامل دارد که آقای قالیباف تنها فردی است که این ویژگی را دارند. 

او در بخش دیگری از سخنان خود؛ محمدباقر قالیباف را مصداق مدیر جهادی، انقلابی و تحول‌آفرین معرفی کرد که راه‌حل مسائل کشور را با نظر صاحب‌نظران نخبگان و مدیران قوی در راستای خدمتگزاری هوشمندانه، علمی و عملی به جامعه در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

مسئول ستاد استان‌های محمدباقر قالیباف با اشاره به لزوم رویکرد تحول‌گرایی و مدیریت تحول‌آفرینی در اداره کشور گفت: چه کسی توانسته در طول این سال‌ها تحول‌آفرین باشد. تحول در اقتصاد، تحول در عمران، تحول در مسائل اجتماعی و انتظامی و تحول در زیرساخت‌ها از ویژگی‌های آقای قالیباف در طول سال‌ها خدمت است. 

او افزود: تحول زیرساخت‌ها شهرتی است که آقای قالیباف در طول سال‌ها خدمتگزاری به آن مشهور است. قالیباف نشان داده است که در زمان حضور در سمت‌های مختلف با برنامه و ابتکار عمل رویکرد خوبی داشته که ما این روند را در دوران حضور وی در نیروی انتظامی و شهرداری تهران به‌وضوح مشاهده کردیم. 

عزیزی در پایان تأکید کرد: از منظر ما همه کاندیدا‌ها محترم هستم از این‌رو ما در این مسیر درصدد تحقق بحث اجماع و وفاق ملی و در مرحله اول به دنبال افزایش هم‌افزایی و مشارکت مردم در انتخابات و در درجه دوم به دنبال رسیدن به یک گزینه اصلح هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۲ تير ۱۴۰۳
این دور اجماع صورت نمیگیره ، همه میخوان رییس جمهور بشوند.
آخرین اخبار