برگزاری ختم قرآن به شکرانه ولایت حضرت علی (ع) در ملایر

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: به شکرانه ولایت حضرت علی (ع) مراسم ختم قرآن کریم همزمان با دهه امامت و ولایت در این شهرستان برگزار می‌شود.

ایرج یار محمدی گفت: همزمان با این ایام فرخنده برنامه‌های مختلف قرآنی در سطح شهرستان به همت واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

او از برگزاری جشن ولایت در مؤسسات و خانه‌های قرآن در این ایام خبر داد و گفت: برگزاری محافل انس با قرآن و برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و کرسی تلاوت قرآن کریم در مساجد و حسینیه‌ها از برنامه‌های ایام دهه ولایت و امامت در ملایر است.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی در ایام غدیر به همت خانه‌های قرآن گفت: ختم قرآن به شکرانه ولایت حضرت علی (ع) در دهه ولایت و امامت در این شهرستان برگزار می‌شود. 
محمدی گفت: اعزام قاری به برنامه‌ها و جشن‌های غدیر، تهیه و توزیع کمک‌های مؤمنانه بین نیازمندان، از سوی مراکز قرآنی و برگزاری مسابقه کشوری «همراه با نور ولایت» با موضوع خطبه‌های نهج‌البلاغه از دیگر برنامه‌های این ایام است.

او از افتتاحیه و برگزاری کلاس‌های تابستانی قرآنی در آستانه عید غدیر و هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی خبر داد و گفت: این کلاس‌ها در ۱۵ رشته شامل روخوانی، روان‌خوانی، حفظ، صوت و لحن، تجوید، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، نقاشی و خوشنویسی، آشنایی و انس کودکان با قرآن است. 

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به اداره تبلیغات اسلامی ملایر مراجعه کنند، گفت: بعد از بازگشایی مدارس نیز تعدادی از این کلاس‌ها برای دانش‌آموزان در روز‌های پنجشنبه برقرار خواهد بود.
محمدی گفت: همچنین کلاس‌های قرآنی در مؤسسات و خانه‌های قرآن ملایر در ایام تابستان برگزار می‌شود. 
او گفت: با توجه به فعالیت ۳۴ خانه قرآن و ۴ مؤسسه قرآنی زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی برنامه‌های قرآنی و آموزشی فرهنگی و هنری نیز در کلاس‌های قرآن برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.