رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از آغاز عملیات ساماندهی و مناسب سازی تردد جانبازان و معلولین در بوستان‌های شهر خبر داد.

مسعود حبیبی از تجهیز و مناسب سازی بوستان‌های شهرکرد در راستای افزایش روحیه نشاط و تعاملات اجتماعی بین شهروندان، جانبازان و معلولان خبر داد و گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد در راستای حمایت از معلولین و جانبازان، مناسب سازی بوستان‌های شهر را در دستور کار خود قرار داد.

وی با بیان اینکه دسترسی به اماکن تفریحی یکی از اولویت‌ها برای سالمندان، معلولان و جانبازان می‌باشد، افزود: در بازدید‌های بعمل آمده از بوستان‌های سطح شهر، مقرر گردید بوستان لاله و تهلیجان جنوبی، با رفع نواقص موجود و ایجاد فضای مناسب تفریحی برای این قشر مناسب سازی گردد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد اضافه کرد: نصب تابلو‌های راهنما برای معلولین و جانبازان در پارک‌ها در اولویت کاری این سازمان قرار دارد.


بیشتر بخوانید


حبیبی ادامه داد: پیش از این، نصب تجهیزات ورزشی ویژه معلولین، مناسب سازی مبادی ورودی و خروجی، ایجاد پارکینگ ویژه معلولین، نصب تابلو‌های پارک خودرو جانبازان و معلولین و مناسب سازی مسیر سرویس بهداشتی عمومی ویژه معلولین و جانبازان در بوستان جانبازان جنوبی صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار