پاسخگویی مدیران به مردم در میز‌های خدمت مستقر در میعادگاه نماز جمعه

۶۵ مدیر دستگاه اجرایی به همراه معاونان و کارشناسان خود، در میز‌های خدمت مستقر در مصلای شهرکرد پاسخگوی مطالبات و سوالات مردم چهارمحال و بختیاری شدند.

فرشاد طهماسبی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: برپایی میز خدمت به ویژه در میعادگاه‌های نماز جمعه سنت حسنه‌ای است که از ابتدای دولت سیزدهم در استان شکل گرفت و تاکنون نیز به صورت مستمر ادامه دارد و در قالب آن مردم بدون واسطه و به شکل چهره به چهره با مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی ارتباط می‌گیرند و پیگیر خواسته‌های و مطالبات خود می‌شوند.

وی افزود: امروز نیز ۶۵ دستگاه اجرایی استان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) نیز میز خدمت برپا کرده و در قالب آن به امور مراجعه‌کنندگان رسیدگی کردند.

طهماسبی اضافه کرد: علاوه‌بر میز خدمت در مرکز استان‌ها، سه هفته متوالی است که استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها حضور پیدا کرده و در قالب میز خدمت با مردم به صورت مستقیم ارتباط برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: به طور مثال روز پنجشنبه در شهر آلونی مرکز شهرستان خانمیرزا مدیران‌کل ۴۰ دستگاه اجرایی استان در میز خدمت حضور داشتند و به مطالبات یک هزار نفر مراجعه‌کننده پاسخ دادند.

طهماسبی گفت: بنا داریم میز‌های خدمت به شکل تخصصی‌تر پیگیری شود و هر جمعه دستگاه‌های متولی امور اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی به صورت مجزا در میز خدمت حاضر شوند.

وی در خصوص پیگیری نامه‌های مردمی سفر رئیس‌جمهور نیز گفت: برای ۲۴ هزار نفری که در سفر رئیس‌جمهور نامه داده بودند پیامک صادر شده و به مرور مراجعه‌کنندگان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار