پاک‌آیین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نتانیاهو آتش‌بس را مقدمه مرگ سیاسی خود می‌داند

کارشناس سیاست‌حارجی گفت: صهیونیست‌ها در هیچ‌یک از معادلات نظامی و سیاسی و منطقه‌ای نتوانستند دستاوردی را کسب کنند.

محسن پاک آیین کارشناس سیاست خارجی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره جنایات  رژیم صهیونیستی در نوار غزه اظهار کرد: جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی مصداق نسل‌کشی است و شکستهای میدانی و بین‌المللی این رژیم باعث شده تا کابینه جنگ صهیونیستها به بن‌بست برسد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در مسیر زوال قرار گرفته و آمریکا و دیگر حامیان رژیم نیز به شکست راهبردی و منطقه‌ای اسرائیل در برابر محور مقاومت باور دارند.

پاک‌آیین بیان کرد: امروز نه‌تنها زندگی سیاسی نتانیاهو در معرض فروپاشی قرار گرفته، بلکه ادامه زندگی برای شهرک‌نشینان سرزمین‌های اشغالی نیز با مشکلات گسترده اقتصادی، اجتماعی، طبقاتی و معیشتی مواجه شده و این روند سبب شکل‌گیری مهاجرت معکوس در میان یهودیان و برگزاری اعتراضات گسترده شهرک‌نشین‌های صهیونیست است.

کارشناس سیاست خارجی افزود: به این دلایل نتانیاهو آتش بس را مقدمه مرگ سیاسی و حتی پایان حیات خود می داند، وی به دنبال گسترش جنگ است و با آتش بس دائمی مخالفت می کند.این شرایط باعث شده تا توان حماس در عرصه دیپلماسی برای چانه‌زنی به منظور تامین منافع مردم فلسطین افزایش یابد و قدرت مقاومت نه‌تنها در میدان بلکه در مجامع بین‌المللی نیز تقویت شود.

وی تاکید کرد: طبعا تجاوزات رژیم صهیونیستی به‌هیچ‌وجه مانع از ادامه مبارزه گروه‌های فلسطینی و حماس در مقابله با اسرائیل نبوده و همانطور که فرماندهان نظامی حماس و دیگر گروه‌های مقاومت اعلام کردند مبارزه علیه رژیم صهیونیستی با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت و در روزهای آینده وضعیت سخت‌تری علیه رژیم صهیونیستی در مجامع بین‌المللی و نزد کشورهای مختلف شکل خواهد گرفت.

کارشناس سیاست خارجی اظهار کرد: همه کارشناسان منصف در ماه‌های اخیر و پس از آغاز عملیات بزرگ طوفان‌الاقصی عنوان کردند، این رژیم در هیچ‌یک از معادلات نظامی، سیاسی و منطقه‌ای و حتی در عرصه بین‌المللی نتوانسته دستاوردی کسب کند و در مقابل، محور مقاومت تمامی طرح‌های عملیاتی خود را براساس برنامه‌ریزی انجام می‌دهد. این در حالی است که حزب‌الله و انصارالله تاکنون تمام توان نظامی خود را به میدان نیاورده‌ و به همین سبب صهیونیست‌ها در نبرد سردرگم شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۲ تير ۱۴۰۳
شما یعنی خیلی مخی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۲ تير ۱۴۰۳
خوب اگر اینطور است باید اطرافیانش چاره ای بیاندیشند و بوسیله تروریستها و مزدوران خودشان این حیوان را از وسط بردارند
آخرین اخبار