امام جمعه موقت بوشهر:

همبستگی تاریخی مردم در انتخابات نیز مد نظر قرار گیرد

امام جمعه موقت بوشهر گفت: همبستگی تاریخی مردم ایران در زمینه‌های مختلف، باید در این انتخابات نیز مد نظر قرار گیرد.

حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: باید جشن‌های غدیر باشکوه بالایی در سطح استان برگزار شود.

امام جمعه موقت بوشهر با تبریک روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی اضافه کرد: جامعه تبلیغی دارای تأثیر بالایی در جامعه هستند و به همین دلیل همواره توسط دشمنان ترور شخصیتی می‌شوند.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه خواستار اجرایی شدن سند تحول قوه قضائیه شد و بیان کرد: قوه قضائی پناهگاه مظلومان و مظهر عدالت ورزی نظام است.

حجت‌الاسلام اسماعیلی با اشاره به در پیش بودن انتخابات هشتم تیرماه افزود: بیشترین قدرت برای کشور توسط مردم خلق می‌شود و حضور گسترده مردم در انتخابات خیلی مهم است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات بیان کرد: برگزاری انتخاباتی باشکوه و دشمن‌شکن با حضور و مشارکت حداکثری پیام‌های بزرگی را برای دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی خواهد داشت.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه حضور و مشارکت پرشور و حداکثری در صحنه انتخابات دسیسه‌های دشمنان را خنثی می‌کند افزود: یکی دیگر از موضوعات مهم در این انتخابات، انتخاب فرد اصلح است.

وی با تاکید بر انتخاب فردی برای حفظ استقلال سیاسی کشور به عنوان آبرو، اعتبار و اراده تعیین کننده نظام در مناسبات بین المللی تصریح کرد: نامزدها و حامیان آنان نباید به نفع دشمن صحبت کنند.

اسماعیلی با تاکید بر لزوم پرهیز از سیاه نمایی و ناکارآمد جلوه دادن نظام در برنامه‌های تبلیغات انتخاباتی افزود: همبستگی تاریخی مردم ایران در زمینه‌های مختلف، باید در این انتخابات نیز مد نظر قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.