نخستین گروه حجاج همدانی و کردستانی اعزامی به سرزمین وحی، هشتم تیرماه از طریق فرودگاه همدان به وطن خود بازمی‌گردند.

مدیر فرودگاه بین المللی همدان گفت: کار اعزام سه هزار و ۴۵٨ زائر استان‌های همدان و کردستان به سرزمین وحی از طریق فرودگاه همدان از ۶ تا ۱۱ خرداد ماه امسال آغاز انجام شد و این حجاج از هشتم تیرماه به میهن اسلامی بازمی‌گردند.

علی‌اصغر جهانگیری‌معز با بیان اینکه کار بازگشت حجاج همدانی و کردستانی از طریق پرواز به فرودگاه همدان تا سیزدهم تیرماه ادمه دارد، گفت: امسال نیز همچون روال گذشته، اعزام زائران ۲ استان همدان و کردستان به خانه خدا از فرودگاه همدان انجام شد.

جهانگیری معز گفت: امسال ۲۱ فرودگاه کشور کار اعزام رفت و برگشت زائران به سرزمین وحی را انجام می‌دهند که فرودگاه همدان نیز یکی از این فرودگاه‌ها اعلام شده است.

او با اشاره به اینکه پرواز‌های فرودگاه همدان امسال زودتر از سال گذشته انجام شد، گفت: امسال نیز همچون سال گذشته زائران ۲ استان همدان و کردستان مدینه بعد بودند و پرواز‌های برگشت نیز در بازه زمانی حدود هشت تا ۱۳ تیر انجام می‌شود.

جهانگیری با اشاره به اینکه برنامه و ساعت دقیق پرواز‌های برگشت در روز‌های آینده اعلام می‌شود، گفت: ۲ هزار و ۲۱۹ از زائران در قالب ۱۷ کاروان از استان همدان و بقیه از استان کردستان هستند.

برچسب ها: حجاج ، بازگشت زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.