سیدعلی نوروززاده گفت: امنیت شهر مرهون تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی است.

 سیدعلی نوروززاده  شهرداربافق و اعضای شورای شهر با حضور در ستاد انتظامی بافق ضمن دیدار با فرمانده انتظامی بافق، بر نقش پلیس در ایجاد امنیت تاکید کرد و گفت: امنیت نعمتی است که باید قدردان آن باشیم و در این میان باید از کسانی که با ایثار جان خود، این امنیت را ایجاد می کنند تقدیر کنیم. 

وی بر ضرورت همکاری هر چه بیشتر میان مجموعه شهرداری و نیروی انتظامی تاکید کرد و افزود: تعامل بین شهرداری و نیروی انتظامی با همکاری و همدلی طرفین میسر می‌شود.

وی بیان داشت: با وجود روحیه تعامل، پرکار و صادقانه شما در منصب‌های گذشته، مفتخریم که سکان فرماندهی انتظامی این شهر به دست شما سپرده شده است.

شهردار بافق با تاکید بر مردمی بودن نیروی انتظامی عنوان کرد: مجموعه شهرداری و شورای شهر آماده همکاری با این ارگان برای تامین امنیت شهروندان است.

رنجبر رئیس شورای شهربافق هم دراین دیدار با آرزوی موفقیت برای فرماندهی انتظامی بافق، گفت: امنیت شهر مرهون تلاش‌های شبانه روزی شما و همکارانتان است و ما قدردان آن هستیم.

در ادامه فرمانده انتظامی بافق خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری و نیروی انتظامی از یکدیگرجدا نیست و دارای ارتباط تنگانگ بایکدیگر در اجرای طرح‌ها، برگزاری مراسم، رفع سد معبر‌ها و ... است.

سرهنگ یاوری در پایان با اشاره به زمینه‌های همکاری بین دو ارگان، به بیان راهکار‌های تقویت همکاری‌ها پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.