اجرای طرح نهضت آسفالت معابر شهری میاندوآب بدون وقفه ادامه دارد

شهردار میاندوآب با بیان اینکه عملیات آسفالت‌ریزی در معابر شهری این شهرستان همچنان ادامه دارد، گفت: کار آسفالت‌ریزی خیابان ساحل هم در ادامه عملیات آسفالت‌ریزی معابر شهری به پایان رسیده است.

بابک محمدزاده شهردار میاندوآب با بیان اینکه  کار آسفالت‌ریزی خیابان ساحل هم در ادامه عملیات آسفالت‌ریزی معابر شهری به پایان رسیده، گفت:  بر اساس برنامه‌ریزی و زمان‌بندی‌های انجام‌گرفته خیابان ساحل به مساحت ۹ هزار مترمربع توسط شهرداری میاندوآب آسفالت‌ریزی شده است.

وی اضافه کرد: شهرداری میاندوآب بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته و در راستای عمران و آبادانی شهر و رفاه شهروندان، عملیات آسفالت‌ریزی در خیابان‌ها را باقدرت در دستور کار قرار داده است.

محمدزاده با اشاره به وضعیت نامناسب آسفالت معابر شهری در سال‌های گذشته، تصریح کرد: یکی از مهمترین مطالبات شهروندان از ابتدای فعالیت شورای دور ششم شهر و شهرداری، آسفالت معابر شهری بوده که مجموعه شورای شهر و شهرداری نیز این مطالبه درست و بجای شهروندان را در دستور کار قرار داد تا شاهد بهبود وضعیت آسفالت معابر شهری باشیم.

شهردار میاندوآب افزود: روند روبه‌رشد شهری در زمینه عمران و آبادانی شهر که از مهرماه پارسال آغاز شده با حمایت و همراهی مجموعه شورای اسلامی شهر میاندوآب ادامه داشته و تمام همت و تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر میاندوآب خدمت به مردم و جلب رضایت آنان است و در این راستا نیز از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی همچنین از نصب المان‌های نوری بر روی پل لیلان چایی نیز خبر داد و گفت: در راستای بهبود وضعیت سیما و منظر شهری نیز المان‌های نوری بر روی پل لیلان چایی نصب شده است.

محمدزاده تصریح کرد: امیدواریم با مجموعه اقداماتی که در دست اجرا داریم شاهد میاندوآب زیبا و در شأن مردم این شهر باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.