توصیه به اپوزیسیون مثل همیشه یک جمله است: از ارزان فروشی اکیدا پرهیز کنید!

به گزارش وب گردی باشگاه خبرنگاران، وبلاگ سایرن در آخرین مطلب خود نوشت:

خیلی از افرادی که به پیشنهاد سیستم هالیوود یا اربابان مد- بخوانید مستخدمین دجال- یا حتی تحت فشار سازمان های جاسوسی عکس های برهنه خود را منتشر می کنند یا تن به کارهای آنچنانی می دهند، پیش از این کار مقاومت هم داشته اند.

 

به طور معمول جواب هایی از پیش آماده شده در این سیستم ها برای قربانی وجود دارد...شما برای آزادی تلاش می کنید! همه ما عریان متولد می شویم و عریان از دنیا می رویم! هنر مقوله ای جهانی است و یکی از شاخه های علم محور و منطق مدار آن عریانی کامل است به عنوان نمادی از کمال گرایی و جنسیت ستیزی. همه این پاسخ ها ریشه در امانیسم به عنوان مبنای پایه گذاری فرهنگ غرب دارد.

به همین دلیل است که در صنعت هالیوود یا سیستم مدسازی غرب اصلا "زیبایی" ملاکی برای حدود عریانی نیست، یعنی نیازی نیست فرد مورد بحث از اندام یا ویژگی جسمی خاصی برخوردار باشد تا تقاضا برای برهنه دیده شدن دریافت کند. صرف برهنه ظاهر شدن برابر است با شجاع شناخته شدن و مترقی و پیشرو نامیده شدن!

علت این که برخلاف سیره تاریخی و فرهنگ تمدن غرب، برهنگی در دو دهه گذشته به تدریج به عنوان عامل پیشرفت و تجدد خواهی و محور تمدن جدید، معرفی شده است چندان ناشناخته و دور از ذهن نیست. اما یک محور این موضوع تعمیم این برتری جویی ضد ارزشی به جوامع سنتی و با تاکید بیشتر بر جوامع مسلمان و مذهب دوست است.

صحنه ای مشهور در سریال لاست وجود دارد که اوج درگیری یک مرد سنتی کره ای با همسر تجددخواه اش در ظهور بانوی کره ای در ساحل با حداقل پوشیدگی مقابل چشمان آلوده و بهت زده سایرین، بروز می کند.

سال هاست که در جوامع شرقی نیز مانند دنیای غرب زن ها پا به پای مردان در جامعه حاضر هستند و حتی در جامعه ای مثل ایران شاخص علاقمندی به کسب رتبه های علمی در زنان بالاتر از مردان است. با این وجود زنان مذهبی راه فطری و منطقی بر طرف کردن موانع حضور جنس مونث در جامعه را بر کانال های انحرافی جوامع غربی ترجیح داده و کماکان می دهند.

در همه مکاتب شرقی و سنتهای سابق غربی عفیف بودن و حفظ شئون فرهنگی موجب شده است زنان به راحتی و با حداقل مشکل بر سر مشاغل مهم و تاثیر گذار در جامعه حاضر شوند. اما غرب جدید مایل است تفاوت های جنسیتی را متاسفانه به اسم جنسیت ستیزی! بزرگ جلوه دهد تا به قول روانشناسان به این طریق اقدام به عادی سازی کند!

دکتر حداد عادل با تعبیری زیبا اشاره دارد به جمله دکارت که می گوید «من می اندیشم، پس هستم» نتیجه در جامعه امروز غرب و همه جوامع غربزده امروزی القاء این مطلب شده است که «مرا نگاه می کنند، پس هستم»، زن فقط «جسم» است و مرد در برابر زن همه «چشم»، و زن دائماً در دو کفه ترازوی چشم مردان سنجیده می شود. الزاماً غرب برای چنین بینشی، نظام اقتصادی مطلوب خود را نیز ایجاد کرده است. نظام خالی از معنویت اما مبتنی بر تکاثر و در این جهت از تمام قوا و امکانات و غرایز انسان از بازار تولید تا مصرف بهره می گیرد. بنابراین زن در جامعه سرمایه داری غرب باید مصرف کند و مصرف شود. زن مظلوم ترین قربانی سرمایه داری غرب و در عین حال برنده ترین سلاح دست همین سرمایه داری است.

پس اگر این بار بازیگری، نویسنده ای یا منتقدی نسبت به دین پیشنهادی دریافت کرد مبنی بر عریان ظاهر شدن در مقابل دوربین های حریص و تمامیت خواه، برای اعتلای آزادی! توجه داشته باشد که تبعات اولیه این ظهور، شکستی است که دامان مفهوم آزادی و حریت را خواهد گرفت، دومین مصدوم هم بی شک عقل حکم کننده به فطرت شخص برهنه است. برای همه گیر شدن چنین بی ارزشی بزرگی در اجتماع کمک و همکاری دولت احتیاج است که مسلما با عریان شدن خانمی در پاریس دولت رغبتی برای همگانی کردن ضد ارزش برهنگی، پیدا نخواهد کرد!

توصیه به اپوزیسیون مثل همیشه یک جمله است: از ارزان فروشی اکیدا پرهیز کنید!

پ.ن: شخصی در ذیل مطلب سایت ضدانقلاب خودنویس در پاسخ به کامنتی که در آن ادعا شده بود گلشیفته فراهانی تابو شکنی کرده است و از او به عنوان یک مبارز باید تقدیر شود نوشته بود:

اگر این طور باشد باید از آیلار دیانتی به عنوان مجاهد نستوه راه آزادی که سابقه چندین و چند ساله دارد تقدیر کنیم!

پ.ن 2: بد نیست بار مبارزه با نظام و اسلام از روی دوش زنان برداشته شود و مردان نیز کمکی برای بسط و گسترش آزادی انجام دهند. فی المثل پیشنهاد می شود "مهدی هاشمی" بدون مایو در سواحل بریتانیا قدم بزند یا عطاء مهاجرانی عکسی از پایین تنه خود و همسرش را در اختیار بی بی سی فارسی قرار دهد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Kazakhstan
fatemeh
۰۶:۴۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
مقصر روش های نادرست اموزش های دینی وفرهنگی است که متاسفانه بعداز انقلابمون باعث دین گریزی وایران گریزیوبلاهای دیگر شده است.اسلام دین نازنینی است اگر انطور که هست دیده وشنیده ویادگرفته شود
آخرین اخبار