۳۹ برنامه در هفته قوه قضائیه برگزار می‌شود

۳۹ برنامه به مناسبت هفته قوه قضائیه در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

عبدالهی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شعار امسال هفته قوه قضائیه  مشارکت مردمی، اقتدار ملی و عدالت عمومی است گفت: امسال  ۳۹ برنامه در هفته قوه قضائیه در استان برگزار می‌شود.

او افزود: برگزاری میز خدمت، حضور در مساجد برای دریافت مطالبات مردمی، بازدید از مراکز تولیدی و صنعتی در جهت حمایت از تولید، بازدید از زندان‌ها، تجلیل و تقدیر از کارکنان از جمله برنامه‌های هفته قوه قضائیه است.

عبدالهی همچنین به کاهش ۳۵ درصدی مراجعه مردم به مراجع قضایی با برگزاری دادگاه‌های آنلاین و اجرای طرح جهادی، برگزاری ۵۸ هزار و ۸۴۵ فقره دادگاه آنلاین، اجرای ۱۰ طرح جهادی در بیش از ۵۹۷ نقطه استان، برگزاری دادگاه برخط برای اولین بار، برگزاری هزار و ۲۳۰ فقره مزایده برای خرید اموال در مزایده، احیای چهار واحد تولیدی و جلوگیری از تعطیلی ۱۵ واحد، ثبت ۱۱۰ هزار و ۲۹۲ فقره پرونده با کد یکتا، عفو ۱۳۹ نفر، صادر شدن ۸۷ فقره آرای جایگزین حبس با رویکرد محرومیت زدایی، ایجاد هزار و ۱۱۷ مورد اشتغالزایی برای زندانیان را از جمله اقدامات قوه قضائیه استان عنوان کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی همچنین با اشاره به اینکه ۶ طرح عمرانی در حال احداث داریم ادامه داد: برای این طرح‌ها ۷۳ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.