وزیر کشور گفت: بیش از ۷۰۰ واحد در استان مرکزی به چرخه تولید بازگشت که کارخانه‌های هپکو و آذرآب از جمله این واحدهاست.

وزیر کشور در مراسم بهره برداری از تقاطع غیر همسطح میدان امام خمینی(ره) اراک تلاش شبانه روزی و اتمام طرح‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی در کشور را از جمله دست آورد‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: شهید رئیسی توجه جدی به ظرفیت‌های داخلی و اتکاء به جوانان و متخصصان داخلی داشت که نتیجه آن رشد کشور در همه بخش‌ها شده است.
وحیدی افزود: بر اساس آمار‌های جهانی رشد اقتصادی کشور در سه سال عمر دولت سیزدهم به بیش از چهار و نیم درصد رسید که از تمام کشور‌های همسایه و منطقه بیشتر است.
او ادامه داد: در استان مرکزی بسیاری از طرح‌های سنوات گذشته با توجه ویژه شهید رئیسی به ثمر رسیده که طرح شاخصی مثل بیمارستان ولی‌عصر(عج) اراک از جمله آنهاست.
وزیر کشور گفت: از حدود نه هزار واحد صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل در کشور که با توجه و تلاش شهید خدمت و دولت سیزدهم به چرخه تولید برگشت بیش از ۷۰۰ واحد در استان مرکزی است که کارخانه‌های هپکو و آذرآب از جمله این واحدهاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرمایه‌گذار
۱۲:۳۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
موتور اقتصادی کشور(بورس) را کلا خاموش کرده اید الآن شرکت با کمبود نقدینگی شدیدی مواجه هستند به خاطر کاهش شدید قیمت های سهام که به سال 98 برگشته سود شرکت ها داره کاهش پیدا می کنه فقط چسبیده اید به هپکو در حالی که شرکت های بزرگ خودرو سازی و پتروشیمی ها را با قیمت های دستوری و افزایش هزینه ها نابود کردید.