مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

۴۰۹ فقره تسهیلات حمایتی به مددجویان زنجانی پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: امسال ۴۰۹ فقره تسهیلات حمایتی از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان زنجانی پرداخت شد.

روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: کمیته امداد در سال ۱۳۹۵ مجوز تاسیس صندوق امداد ولایت را با هدف پرداخت تسهیلات به مددجویان از بانک مرکزی دریافت کرد و کار این صندوق از سال ۹۶ در سراسر کشور آغاز شد.

وی اظهار داشت: صندوق امداد ولایت در زنجان نیز تسهیلات قرض‌الحسنه و معوض خود را با هدف گره‌گشایی از مشکلات خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان و سایر نیازمندان با رعایت موازین و مقررات بانکی پرداخت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به پرداخت ۴۰۹ فقره تسهیلات از طریق این صندوق در سال جاری، اضافه کرد: این تسهیلات از طریق تخصیص منابع صندوق و سپرده گذاری خیرین پرداخت شده است.

صالحی رقم تسهیلات پرداختی را ۸۲ میلیارد و ۵۶۳ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تسهیلات پرداختی در حوزه اشتغال مسکن، تسهیلات کارگشایی، درمان، ازدواج و هزینه‌های تحصیلی بوده است.

مددجویان تحت حمایت کمیته امداد جمعیتی نزدیک به ۵۰ هزار نفر هستند که از این تعداد ۱۸ هزار و ۸۴۹ نفر سالمند بوده و ۱۵ هزار و ۵۷۸ خانوار معادل ۵۶ درصد در روستاها زندگی می کنند.

۳۱ هزار و ۴۶۸ نفر معادل ۶۶.۹ درصد از کل مددجویان کمیته امداد استان از زنان سرپرست خانوار هستند که از حمایت‌های مختلف این نهاد بهره مند می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.