انجام تبلیغات با رعایت اصول اخلاقی در انتخابات

عزیزی رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت:  انجام تبلیغات با رعایت اصول اخلاقی و توجه به اولویت‌های مختلف جامعه به اطلاع‌رسانی و انتخاب مردم کمک کند.

عزیزی رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: تمامی عوامل اجرایی و اعضای ستاد‌های انتخابات باید به گونه‌ای عمل کنند که انتخابات در چهار مولفه مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت به صورت جدی دنبال شود تا شاهد انتخاباتی پرشور و باحضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی برای شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری باشیم.

وی با اشاره به اینکه به عوامل اجرایی انتخابات توصیه می‌شود قانون انتخابات را مطالعه و به آن اگاه باشند، ادامه داد: عوامل اجرایی انتخابات به هیچ عنوان اجازه اینکه به نفع یا علیه نامزدی موضع داشته باشند را ندارند و ورود به این موضوع ممنوع است.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و باحضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیرماه صورت گرفته و امروز نیز در سطح شهرستان این موارد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بنا به گفته فرماندار اردکان، باید قرارگاه تبلیغ انتخابات تقویت و از موازی کاری در حوزه محتوا پرهیز شود.

حسین سبزواری افزود: نامزد‌های انتخابات باید در حوزه‌های تبلیغ، تبیین، بصیرت افزایی، رسانه و فضای مجازی با یکدیگر هماهنگی عملیاتی داشته باشند.

وی، بر لزوم توجه به اقشار مختلف جامعه و اولویت‌های موجود در برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها تاکید کرد.

 انجام تبلیغات با رعایت اصول اخلاقی و توجه به اولویت‌های مختلف جامعه می‌تواند به اطلاع‌رسانی بهتر و انتخاب درست‌تر مردم کمک کند.

در چهاردهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری که در آستانه برگزاری قرار دارد، شش نامزد تایید صلاحیت شده انتخاباتی هستند که تا قبل از شروع رأی‌گیری امکان تبلیغ اهداف و برنامه‌های خود را دارند.

 این فرایند همراه با برنامه‌های تبلیغاتی در رسانه‌ها و جلسات عمومی صورت می‌گیرد تا مردم بتوانند انتخاب خود را با اطلاع کامل و تفکر درست انجام دهند.
 رئیس‌های ستاد‌های نامزد‌های انتخابات نیز در شهرستان معرفی شده و فعالیت‌های تبلیغاتی خود را آغاز کرده‌اند، امیدوارم با توجه به تعهد به قانون و اخلاق، انتخاباتی شفاف و موفق برگزار شود.

فرایند تبلیغات در اردکان در دوره انتخابات به تب و تاب و شور و هیجان افتاده است، این امر نیازمند توجه به قوانین و اخلاقیات مربوطه است تا انتخابات به شکل شفاف و موفقیت‌آمیزی برگزار شود.

در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان، بر اساس اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرده است.
طبق اعلام وزارت کشور، با مشخص شدن نامزد‌های تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری و آغاز فرایند تبلیغات، روز جمعه هشت تیر سال‌جاری، انتخابات برگزار و چهاردهمین رییس جمهور توسط مردم برگزیده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.