ویژه برنامه‌های دهه ولایت و امامت خود را با ما به اشتراک بگذارید

باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از ویژه برنامه‌های خود به مناسبت دهه «ولایت و امامت» فیلم و تصاویر (بدون لوگو) تهیه کنید و با ما به اشتراک بگذارید.

دهه «ولایت و امامت» به فاصله زمانی «عید سعید قربان» تا «عید سعید غدیر خم» گفته می‌شود و زمانی ارزشمند برای مسلمانان خصوصاً شیعیان محسوب می‌شود. تقارب این دو عید حلاوتی دوچندان دارد به گونه‌ای که عید سعید قربان نماد بندگی خالصانه در برابر معبود است و عید غدیر خم روزی است که پیامبر اکرم (ص)، حضرت علی (ع) را به عنوان ولی و جانشین خود قرار معرفی کردند.

به همین جهت فاصله زمانی این دو عید بزرگ مسلمانان و شیعیان را دهه «ولایت و امامت» نامیدند و در مردم دیندار و مومن کشورمان در این ایام ویژه برنامه‌های گوناگونی برگزار می‌شود.

به همین مناسبت باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از ویژه برنامه‌های گوناگون و مراسم جشن در مساجد و محلات خود فیلم و تصاویر (بدون لوگو) تهیه کنید و با ما به اشتراک بگذارید.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

گروه سرود

ایستگاه صلواتی

جشن دهه امامت و ولایت

پخت غذای نذری

توزیع نذری بین نیازمندان

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۵:۱۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
السلام علیک یا حضرت امام علی امیر المومنین علیه السلام مددی . لا فتا الا علی لا سیف الا ذوالفقار . خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون . التماس دعا و صلوات .
آخرین اخبار