تاریکی مطلق و کمبود مجتمع رفاهی در آزادراه تبریز - زنجان شهروند خبرنگار ما را گلایه‌مند کرد.

تاریکی جاده شب هنگام خود موجب خوب آلودگی و خستگی رانندگان می‌شود و می‌تواند حادثه ساز شود. این مشکل در آزادراه تبریز - زنجان و همچنین زنجان - قزوین وجود دارد آزادراهی که تردد بسیار بالایی دارد و به جهت نزدیک بودن به مرز کشور ترانزیتی نیز محسوب می‌شود.

تاریکی مطلق این مسیر و همچنین کمبود استراحتگاه و مجتمع رفاهی خدماتی صدای رانندگان را درآورده است.

شهروند خبرنگار ما در ادامه به طور کامل به شرح مشکل آزادراه پرداخته است و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و عرض ادب؛ آزاد راه تهران - تبریز فقط محور قزوین - تهران دارای روشنایی است و بقیه آزادراه بدون روشنایی رها است به ویژه محور تبریز - زنجان؛  حتی یک روشنایی هم در آنجا دیده نمی‌شود. اگر روشنایی در این جاده نیاز نیست تقاضا دارم خط کشی‌ها به گونه‌ای انجام شود تا در تاریکی قابل دید رانندگان باشد و همینطور گاردریل ها؛ تاریکی به قدری است که گاردریل حاشیه جاده به هیچ عنوان دیده نمی‌شود.

از سوی دیگر با کمبود مجتمع رفاهی در محور تبریز - زنجان مواجه هستیم. وجود مجتمع‌های خدماتی رفاهی جاده نه تنها مکانی برای سوختگیری خودروها؛ استفاده از سرویس بهداشتی؛ اقامه نماز و همچنین رستوران و خرید تنقلات است بلکه بهانه‌ای برای توقف رانندگان در جاده می‌باشد تا رانندگان در این فاصله استراحت کنند و با خستگی به رانندگی ادامه ندهند.

این موارد می‌تواند در کاهش تصادفات و خستگی رانندگان در این محور‌هایی که خدمتتان گفتم موثر واقع شود خواهش میکنم از اداره راهداری به این پیام بنده از طرف تمام رانندگان و مسافرانی که از این آزادراه تردد می‌کنند ترتیب اثر داده شود و این امکانات را در این آزادراه فراهم کند.

ناگفته نماند این جاده به دلیل نزدیکی آن به مرز کشور بسیار پرتردد و ترانزیتی است و فراهم کردن این امکاناتی که خدمتتان ارسال کردم از الزامات است.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار