ضرورت استفاده از ظرفیت نوجوانان و بانوان در فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی

استاندار کرمان گفت: توجه به نوجوانان و بانوان یک ضرورت قابل توجه است و اولویت سازمان تبلیغات اسلامی به این دو امر نشان از اهمیت موضوع دارد.

 محمدمهدی فداکار بعدازظهر سه‌شنبه ۲۹ خرداد در دیدار مدیرکل، معاونان و کارشناسان سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت آغاز هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی دارای سابقه طولانی فعالیت در حوزه فرهنگی و تبلیغی است، گفت: فضای کاری و فعالیت سازمان با محوریت مسجد در حال فعالیت است و در این زمینه از ظرفیت‌های مختلف نیز استفاده می‌کند. 

وی با بیان این مطلب که توجه به نوجوانان و بانوان یک ضرورت و ظرفیت قابل توجه است، گفت: اولویت سازمان تبلیغات اسلامی به این دو امر نشان از اهمیت موضوع دارد. 

استاندار کرمان در پاسخ به استفاده سازمان از ظرفیت انسان رسانه‌ها، عنوان کرد: باید از ظرفیت انسان رسانه‌ها در برنامه‌های مختلف استفاده کرد و این امر نیازمند ارائه و تأیید یک طرح در شورای فرهنگ عمومی است. 

فداکار با اشاره به اهمیت فعالیت در اوقات فراغت و مساعدت لازم در این زمینه، بیان داشت: در بحث جبران کمبود نیرو در سازمان تبلیغات اسلامی می‌توان از ظرفیت نیروهای فعال سایر ادارات به صورت مأمور به خدمت استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار