شهروندخبرنگار تهران؛

سلب آسایش صدای موسیقی برخی از رستوران‌ها در شهرک بهاران محله شهران

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از صدای موسیقی برخی از رستوران‌ها تا پاسی از شب در شهرک بهاران منطقه شهران ابراز نارضایتی کرد.

برخی از شهروندان به جهت گذراندن اوقات فراغت پس از یک روز کاری به مکان های گردشگری و رستوران ها در سطح شهر مراجعه می کند. پخش موسیقی و اجرای موسیقی زنده تاثیر بسیاری در جذب مشتریان دارد و طرفداران بسیاری دارد. این رستوران ها به جهت اینکه تا پاسی از فعالیت دارند اگر صدای موسیقی مدیریت نشود موجب سلب آسایش ساکنان محله ای می شود که در آن رستوران قرار دارد.

مدتی است ساکنان شهرک بهاران واقع در محله شهران شهر تهران از صدای موسیقی زنده تعدادی از رستوران ها در این شهرک که تا پاسی از شب ادامه دارد آزرده خاطر شده اند. به گفته شهروند خبرنگار ما در روزهای پایانی هفته این مشکل به اوج خود می رسد.

به همین جهت با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

 متن پیام شهروندخبرنگار

سلام و وقت بخیر من ساکن شهرک بهاران در منطقه شهران شهر تهران هستم. دو رستوران در این منطقه وجود دارد که صدای موسیقی آن تا پاسی از شب موجب آزار و اذیت ما شده است. در این رستوران‌ها موسیقی زنده با صدای بلند پخش می‌شود. حتی با وجود اینکه پنجره‌های ما دوجداره است صدا به قدری بلند است که باز هم موجب آزار ما می‌شود. به ویژه این صدا‌ها در روز‌های پایانی هفته به اوج خود می‌رسد وتا ۱۲ شب ادامه دارد. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار