کریمی:

علت آتش سوزی بیمارستان قائم در دست پیگیری است

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پرونده قضایی جهت بررسی‌های تکمیلی حادثه آتش سوزی در بیمارستان قائم تشکیل شده و گزارش فنی و تکمیلی بزودی اعلام می‌شود.

سعید کریمی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی بروز حریق در بیمارستان قائم (عج) رشت با حضور در گیلان و بازدید از این مرکز درمانی از نزدیک در جریان چگونگی وقوع این حادثه قرار گرفت.

وی پس از حضور در بیمارستان قائم (عج) از اتاق «یو پی اس» تاسیسات برق اضطراری در طبقات زیرین بیمارستان که حریق از آنجا آغاز شده بود بازدید و با مسئولان بیمارستان پیرامون این حادثه و امداد رسانی و غیره گفت و گو کرد.

این مسئول در حاشیه بازدید از این بیمارستان در جمع خبرنگاران گفت: با دستور وزیر بهداشت مامور پیگیری وضعیت درمانی بیماران و مصدومان این حادثه شده‌ام.

دکتر کریمی با اشاره به اقدامات فوری و اضطراری انجام شده از همان ساعات نخست بروز آتش سوزی اظهار کرد: با درایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان گیلان بلافاصله بیماران بستری در بیمارستان قائم (عج) رشت به سایر مراکز درمانی منتقل شدند و بر اساس آخرین اطلاعات وضعیت جسمانی آنان باثبات بوده و بیمار بدحال و وخیمی نداریم.

وی با بیان اینکه تیم‌های آتش‌نشانی نیز در لحظات نخست با حضور در بیمارستان قائم (عج) آتش را اطفاء کردند، اضافه کرد: بیمارستان قائم خصوصی بوده و از تاییدیه‌های آتش‌نشانی، ایمنی و پروانه بهره‌برداری برخوردارست و به لحاظ فنی مشکلی نداشت.

معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه بررسی‌های تکمیلی علت این حادثه در بیمارستان در حال انجام است، افزود: دادستانی ورود کرده و پرونده قضایی تشکیل شده و تیم‌های تخصصی درحال فعالیت است و گزارش فنی و تکمیلی اعلام می شود.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین از بیماران بیمارستان قائم (عج) رشت انتقال یافته به سایر بیمارستان‌ها از جمله رازی و پورسینا عیادت کرد.

استاندار گیلان بامداد امروز (سه‌شنبه) در حاشیه بازدید میدانی از محل حادثه آتش‌سوزی بیمارستان قائم (عج) رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه ۱۴۲ بیمار بستری در بیمارستان قائم که بامداد امروز دچار آتش سوزی شد به سایر مراکز درمانی رشت منتقل شدند.

بیمارستان قائم (عج) رشت بامداد امروز (سه شنبه) دچار حریق شد که با تلاش نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت کامل مهار شد.

بر اساس بررسی‌های اولیه حریق بیمارستان قائم (عج) رشت از اتاق یو. پی. اس و تاسیسات برق اضطراری در طبقات زیرین بیمارستان شروع شد و موضوع به صورت دقیق توسط کارشناسان در دست بررسی است.

 

برچسب ها: آتش سوزی ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.