فرماندار شهرستان بهار از اختصاص ۱۱۷ شعبه اخذ رأی به این شهرستان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

مجتبی فیض اللهی گفت: از این تعداد شعبات اخذ رای پیش‌بینی شده برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تعداد ۵۳ شعبه اخذ رای در بخش مرکزی، ۳۵ شعبه در بخش لالجین و ۲۹ شعبه در صالح آباد مستقر خواهد شد.

او با بیان اینکه کمیته‌های ۱۶گانه برای برگزاری انتخابات و تعیین ۱۱۷ شعبه اخذ رای در شهرستان بهار انجام شده است، گفت: در این دوره از انتخابات و در راستای بالا بردن مشارکت مردمی ۲۵ شعبه سیار نیز در شهرستان بهار به جمع‌آوری آرای مردم خواهند پرداخت.

فرماندار شهرستان بهار بر لزوم حمایت و پشتیبانی همه جانبه شهرداران و دهیاران بر برگزاری انتخابات تأکید و گفت: مهم‌ترین وظیفه ما برگزاری یک انتخابات سالم با فراهم کردن زمینه مشارکت پرشور مردم و صیانت از آراء شهروندان است.

فیض اللهی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، گفت: مدیریت شهری و روستایی باید همه تلاش خود را برای عینیت بخشیدن به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات سالم و باشکوه به کار گیرند.

او گفت: با توجه به ابلاغ وزارت کشور برای انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری، در شهرستان بهار برگزاری جلسات معتمدین تشکیل هیئت اجرایی و تعیین شعبات در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار شهرستان بهار در ادامه تبیین دستاورد‌ها و خدمات دولت را ضرورت ادامه راه شهید رئیسی دانست و افزود: باید با تبیین‌گری و اطلاع‌رسانی از دستاورد‌های نظام بویژه در دولت شهید رئیسی، در جامعه اعتمادافزایی و امیدبخشی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان بهار هم گفت: کمیته‌های ۱۱ گانه ستاد اربعین در شهرستان فعال شده‌اند و به زائرین خدمات رسانی خواهند داشت.

رضا شالبافیان از برپایی ۱۳ ایستگاه صلواتی در شهرستان بهار و سه ایستگاه صلواتی در کربلای معلی خبرداد و گفت: ایستگاه صلواتی در کربلا شامل ایستگاه آیت الله بهاری (ره)، روستای حسام آباد و شهر مهاجران خواهد بود و از ۲۷ مرداد به ارائه خدمات می‌پردازد.

او گفت: در سال گذشته اسکان و پذیرایی به ۴۰ هزار نفر از زائران توسط ستاد اربعین در شهرستان بهار انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.