دومین نشست شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری امسال با محوریت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان برگزار شد.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری تعطیلات سه ماهه تابستان را فرصتی مغتنم برای شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان در حوزه‌های مختلف دانست و گفت: تقویت بنیه علمی، کلاس‌های ورزشی، شکوفایی استعداد‌های قرآنی و تربیتی از اولویت‌هایی است که قطعا با به کارگیری معلمان و مربیان متعهد و متخصص در تعطیلات مدارس محقق خواهد شد.

افشین امیریان دبیر شورا و مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: ۸۷۰ پایگاه در مناطق ۱۷ گانه آموزش و پرورش با برنامه‌های متنوع در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی برای حضور بیش از صد هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در تابستان سال جاری پیش بینی شده است.

وی افزود: با تصویب شورای آموزش و پرورش استان مدارس منتخب امسال میزبان بیش از ۴۰ هزار میهمان و گردشگر خواهند بود.


بیشتر بخوانید


سلیمانی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش با اشاره به اسکان ۳۶ هزار میهمان فرهنگی در سال گذشته در مدارس استان، گفت: با توجه به امکانات پیش بینی شده آماده پذیرایی از میهمانان در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان هستیم.

وی همچنین از افزایش ۸۱ کلاس درس جدید در سال تحصیلی ۱۴۰۴- ۱۴۰۳ خبرداد و افزود: با افزوده شدن این تعداد کلاس، کلاس‌های درس به بیش از هشت هزار کلاس رسید.

خلفیان معاون متوسطه آموزش و پرورش استان گفت: از ۱۵ تیرماه نمرات دانش آموزان اعلام و هدایت تحصیلی آنان آغاز می‌شود.

وی افزود: با توجه به گرایش دانش آموزان پایه دهم به رشته‌های مهارت محور چهارمحال و بختیاری موفق به کسب رتبه سوم کشور در هدایت دانش آموزان به گرایش‌های فنی و حرفه‌ای شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار