اجرای ۴۰ برنامه انتخاباتی ریاست جمهوری توسط بسیج دانشجویی یزد

مسئول بسیج دانشجویی سپاه الغدیر استان یزد، از اجرای ۴۰ برنامه انتخاباتی ریاست جمهوری توسط بسیج دانشجویی یزد خبر داد.

اکبر عابدی  مسئول بسیج دانشجویی سپاه الغدیر استان یزد، از  ۴۰ عنوان ویژه برنامه انتخاباتی توسط بسیج دانشجویی یزد خبر داد و گفت: برنامه‌های مختلفی را برای تحقق اهداف تدارک دیدهایم؛ یکی از مکان‌های اصلی برای اجرای ویژه برنامه‌ها انتخابات دانشگاه است؛ با وجود ملاحظات فصل امتحانات و فرجه دانشگاهی برنامه‌هایی طراحی شد که فضاسازی انتخابات، برپایی تریبون آزاد، پخش تراکت، برگزاری سخنرانی در خوابگاه‌ها از جمله آنها است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر دانشگاه‌ها در سطح جامعه نیز برنامه‌هایی خواهیم داشت، گفت: طرح اتوبوس انتخابات از جمله برنامه‌های جذابی است که در سطح جامعه با هدف افزایش شورونشاط انتخاباتی اجرا خواهد شد.

عابدی برگزاری تریبون‌های آزاد در سطح شهر به ویژه پارک‌ها و میدان‌ها اصلی شهر را از دیگر ویژه برنامه‌های انتخابات عنوان کرد و افزود: روز گذشته کارگاه عملیاتی در میدان، با همکاری محلات شهرستان یزد و با همکاری ناحیه شهید منتظر قائم و ناحیه شهید الله دادی با موضوعات مختلف انتخاباتی از جمله گفتمان انقلاب در فضای انتخابات برگزار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، در رابطه با سیاست‌های بسیج دانشجویی استان یزد، اظهار کرد: در استان ۷۳ هزار و ۶۷۰ دانشجو داریم و مخاطبان بسیج دانشجویی عین این تعداد دانشجو است.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه عنصر بیهمتایی که رهبر معظم انقلاب مطرح کردند، دانشجوی انقلابی است، ادامه داد: بنا به فرمان رهبر انقلاب بسیج دانشجویی در این خیمه فرماندهی باید خود جایگاه خود را تعیین کند. برنامه داریم که همه دانشجویان با بسیج دانشجویی انس گرفته و تلاش میکنیم در راستای اهداف انقلاب با تمام دانشجویان ارتباط داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار