سرپرست ورزشگاه آزادی:

تماشاگران فینال جام حذفی، ۳۰ هزار نفر تعیین شد

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی از ظرفیت ۳۰ هزار نفری این ورزشگاه در فینال جام حذفی خبر داد.

مهدی نصیری سرپرست ورزشگاه آزادی  درباره برگزاری فینال جام حذفی بین سپاهان و مس رفسنجان در  ورزشگاه آزادی اظهار کرد:   طبق برنامه قرار بود این بازی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شود ، اما با دستور وزیر ورزش و جوانان  و رئیس شرکت توسعه و تجهیز ورزشگاه ها مقرر شد که این بازی روز ۳۱ خرداد ماه ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار شود . با توجه به اینکه این مجموعه ورزشی در حال تعمیر  و بازسازی هست، ما بعد از بازی تیم ملی ایران برابر تیم ملی ازبکستان فکر می کردیم بازی در  ورزشگاه آزادی برگزار نمی شود و  زیر ساخت ها را تغییر دادیم اما  با توجه به دستوری که داده شد و رئیس شرکت توسعه و تجهیز ورزشگاه ها هم بازدید میدانی به عمل آورد، مقرر شد تمام همکاران ما  سعی و تلاش خود را کنند تا شرایط برگزاری مسابقه فینال جام حذفی در استادیوم آزادی فراهم کنند. 

او درباره اینکه تمهیدات لازم برای حضور تماشاگران در بازی فینال فراهم شده  و ظرفیت  تماشاگران چقدر است، گفت: ما از سکوی ۶ تا ۳۱ را داریم تعمیر می کنیم و امکان نشستن روی این سکوها نیست، اما تماشاگران در ضلع شرقی   و  شمالی می توانند بنشینند . حدود ۳۰ هزار نفر می توانند از ظرفیت ورزشگاه استفاده کنند . امیدوارم شرایط را فراهم کنیم  که مسابقات خوبی را تماشا کنند. 

او درباره وضعیت  نور  ورزشگاه آزادی گفت:ان شا الله  در خصوص نور ورزشگاه هم مشکلی پیش نمی آید و همکاران ما تلاش می کنند تا مشکل قطعی برق نداشته باشیم. ان شا الله میزبان خوبی برای هر ۲ باشگاه باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار