دیدار مدیر کل کمیته امداد استان تهران با خانواده شهید «محمد آژند»

مدیر کل کمیته امداد استان تهران امروز پس از برنامه ملاقات مردمی در اداره شهریار با خانواده شهید محمد آژند از شهدای مدافع حرم دیدار کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران امروز سه شنبه بیست و نهم خرداد ماه پس از برنامه ملاقات مردمی در اداره شهریار به همراه عزیز شاکری رئیس اداره کمیته امداد و کردی رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان شهریار با خانواده شهید محمد آژند از شهدای مدافع حرم دیدار کرد.

پرپنچی در این دیدار ضمن آرزوی صبر و اجر برای خانواده این شهید بزرگوار، پایداری و مقاومت خانواده‌های معظم شهدا را در طول تاریخ انقلاب اسلامی سبب بقا و تداوم این نظام مقدس دانست و اظهار امیدواری کرد: به حرمت خون جوانان عزیزمان بتوانیم به اهداف و آرمان‌های والای انقلاب و اسلام دست یابیم.

بنابراین گزارش شهید محمد آژند در تاریخ ۲۷ تیر ۱۳۵۹ در تهران چشم به جهان گشود. پس از اخذ مدرک دیپلم وارد سپاه پاسداران می‌شود. وی در منطقه کهنز شهریار فرماندهی پایگاه بسیج الغدیر و در تهرانسر فرماندهی پایگاه بسیج شهرک انصار را به عهده می‌گیرد.

محمد آژند پس از سه سال تلاش برای حضور در جبهه‌های نبرد علیه باطل در سوریه، در دی ماه ۱۳۹۴ موفق به اعزام می‌شود و در آنجا نیز یکی از فرماندهان متواضع و خونگرم گردان فاتحین شده و نام جهادی «سید کمیل» را برای خود انتخاب می‌کند.

شهید محمد آژند، سرانجام در تاریخ ۹۴/۱۰/۲۱ در راه دفاع از مظلوم و حریم اسلام و حرم حضرت زینب سلام الله علیها در حلب سوریه به درجه والای شهادت نائل می‌آید. پیکر پاک و مطهر این شهید عزیز در تاریخ ۹۵/۳/۲۷ پس از پنج ماه و پنج روز انتظار، از طریق آزمایش DNA شناسایی و مورخ ۹۵/۳/۳۱ پس از تشییع باشکوه، در گلزار شهدای بهشت رضوان شهریار در جوار رفقای شهیدش، مصطفی صدرزاده و سجاد عفتی به خاک سپرده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار