رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان گفت: آزمون مدارس استعداد‌های درخشان در پایه هفتم ۳۱ خرداد و پایه دهم اول تیر در سراسر کشور برگزار می‌شود.

الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: آزمون مدارس استعداد‌های درخشان پایه هفتم روز پنجشنبه ۳۱ خردادماه ساعت ۱۰:۳۰ صبح و پایه دهم روز جمعه اول تیرماه ساعت ۸ صبح به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نتایج این آزمون نیمه اول مرداد اعلام می‌شود؛ افزود: در مجموع حدود ۲۴۰ هزار نفر در آزمون پایه هفتم مدارس سمپاد و ۳۵۰ هزار نفر در آزمون پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی شرکت می‌کنند.

یاوری با بیان اینکه داوطلبان  برای دریافت کارت آزمون باید به سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه کنند؛ توصیه کرد: متقاضیان مدارس استعداد‌های درخشان پیش از آزمون محل حوزه امتحانی را چک کرده و در صورت مشکل به سازمان سنجش و ارزشیابی اطلاع دهند.

گفتنی است که دانش‌آموزانی که کارت ورود به جلسه آنها فاقد عکس است باید با همراه داشتن کارت و یک قطعه عکس به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کنند تا نسبت به الصاق عکس و درج مهر مدرسه به روی عکس اقدام شود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.