مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین گفت: سیزدهمین نمایشگاه مادر، کودک و نوجوان، امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا می‌شود.

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین گفت: سیزدهمین نمایشگاه مادر، کودک و نوجوان از ۲۹ خرداد تا ۵ تیر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه به مدت هشت روز برپاست و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین از آن دیدن کنند.

خورگامی بیان کرد: در این رویداد برنامه‌های متنوع و ویژه‌ای برای آموزش والدین و کودکان، کتاب خوانی، عکاسی کودک، خیمه شب بازی، کامیونت شادی و اجرای برنامه‌های مفرح با حضور هنرمندان برتر کشوردر حوزه کودک و نوجوان در نظر گرفته شده تا بازدیدکنندگان به ویژه کودکان و نوجوانان عزیز با حضور در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای گذرندان اوقات فراغت خود داشته باشند.

وی یادآورشد: بیش از ۶۰ مشارکت کننده از استان‌های البرز، اصفهان، گیلان، تهران، فارس و قزوین در حوزه‌های مراکز آموزشی و کمک آموزشی، نقاشی وهنر‌های تجسمی، اسباب بازی و سرگرمی، ملزومات سیسمونی، پوشاک و کفش کودک و نوجوان فعالیت دارند و در این رویداد محصولات خود را معرفی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.