معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه‌های انتخاباتی دانش آموزان رای اولی از تلویزیون پخش می‌شوند.

محمدحسین پورثانی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این که حدود یک میلیون دانش‌آموز رأی‌اولی هستند؛ گفت: برای ترغیب و تشویق دانش‌آموزان رای‌اولی  برای حضور در انتخابات برنامه‌های مختلفی در دست انجام است.

وی افزود: معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش به انتظارات دانش آموزان از رئیس جمهور، رئیس مجلس و نماینده مجلس ورود و دو پویش مثبت دما و پای کار ایران را راه اندازی کرده است.

او با بیان این که پویش‌های مذکور در حال حاضر از شبکه پویا، امید و شاد پخش می‌شوند؛ تصریح کرد: دانش آموزان در پویش مثبت دما و پای کار ایران، در عرصه‌های مختلف به کنشگری می‌پردازند.

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش در پایان اظهار کرد: برنامه‌های انتخاباتی دانش آموزان رای اولی از تلویزیون پخش می‌شود و دانش‌آموزان استانی، عشایری و مرزی می‌توانند بیننده آن ها باشند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر در سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۱ تير ۱۴۰۳
رای بی رای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۱ تير ۱۴۰۳
پزشکیان که اهل توجه به نظرات کارشناسان نیویورکی هستند و معتقد به روی کار امدن همان استخدامی های زمان میرحسین و رفسنجانی و خاتمی به عنوان کارشناسان با تجربه و هم حزبی های خودش . اصولا نظرشان اینست همه را خودشان باید تایید و نصب کنند و احکامشان را هم هیئت امنایی دست خودشان نگه می دارند و همیشه حق با ان هاست
Iran (Islamic Republic of)
ساغر ۱۹ ساله
۱۰:۰۷ ۰۱ تير ۱۴۰۳
من که رای نمیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۱ تير ۱۴۰۳
ساغر جان درود به شرف تو ما هم سن و سالای تو هم رای نخواهیم داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۱ تير ۱۴۰۳
انشالله هیچکدومشون رای نخواهند داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۰۱ تير ۱۴۰۳
چون هیچکس رای نمیده
متاسفانه جلیلی رای میاره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۱ تير ۱۴۰۳
اگر تمام کسانیکه چه متضرر های در بورس و چه کسانی که طرفداران حسن روحانی بودند وازش نا امید شدند رای ندهند و تمام کسانیکه خود را حزب‌اللهی و انقلابی دو آتیشه هستند رای میدهند به آقای دکتر سعید جلیلی رأی خواهند داد و آقای دکتر سعید جلیلی ریاست جمهوری را در دست خواهد گرفت
آخرین اخبار