مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خبرداد؛

ساخت ۱۲۰ کلاس تا جشنواره رسانه‌ای خیران مدرسه‌ساز در استان سمنان

قزوینیان گفت: ساخت ۱۲۰ کلاس درس با تامین اعتبار از محل مسئولیت اجتماعی و برگزاری جشنواره رسانه‌ای خیران مدرسه‌ساز با هدف کمک به بهبود وضعیت مدارس در نظام تعلیم و تربیت هدفگذاری شد.

قزوینیان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سمنان گفت: تشکیل کارگروه مسوولیت اجتماعی برای ساخت ۱۲۰ کلاس درس به ریاست استاندار سمنان از جمله پیشنهادها برای تسریع در تحقق طرح استفاده از ظرفیت مسولیت اجتماعی است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سمنان گفت: ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل مسوولیت اجتماعی برای اجرای طرح‌های آموزشی استان در سال ۱۴۰۲ تامین شد.

وی اضافه کرد: ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار تامین شده از محل مسوولیت اجتماعی بابت ساخت سه طرح آموزشی در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و گرمسار هزینه شد.

به گفته وی، نخستین جشنواره رسانه‌ای خیران مدرسه‌ساز سمنان در حاشیه بیست و ششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز در سال آینده برگزار می‌شود.

وی گفت: این جشنواره رسانه‌ای با هدف ارج نهادن به تلاش‌ها و فعالیت‌های اصحاب رسانه هم‌افزایی و همدلی در خانواده بزرگ رسانه و مجمع خیران مدرسه‌ساز سمنان و در راستای شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شد و با محور «مدرسه‌سازی، تجلی مردمی‌سازی» برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.