معاون اجتماعی هنگ مرزی زاهدان در دیدار با مدیر کل سازمان محیط زیست استان با تببین اهمیت محیط زیست و منابع طبیعی گفت: محیط زیست سرمایه ملی و امانت آیندگان است.

در این دیدار سرهنگ دوم مهرداد شیرزائی گفت:طبیعت و محیط زیست نماد پاکی و سلامت هستند و ما باید درنگهداری و حفاظت آنها کوشا باشیم تا شاهد آتش سوزی و تخریب این سرمایه ملی در استان نباشیم.

وی محیط زیست را میراث گذشتگان و امانت آیندگان خواند و افزود: همه باید تلاش کنند تا از محیط زیست محافظت کنند و این موضوع متعلق به یک نهاد خاص نیست بلکه وظیفه‌ای همگانی است.

معاون اجتماعی هنگ مرزی زاهدان بیان داشت: مرزبانی سیستان وبلوچستان در راستای حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست استان آمادگی هرگونه همکاری بوده و می‌طلبد که در این جهت دوره‌های آموزشی و ترویجی برای کارکنان برگزار شود که قطعاً این امر میتواند کمک شایانی در حراست از منابع طبیعی باشد.

در ادامه این دیدار دکتر "مرادی" مدیرکل سازمان محیط زیست استان ضمن ابراز خرسندی از حضور مسوولان مرزبانی دراین سازمان، اظهار داشت:استان سیستان وبلوچستان به دلیل برخورداری از منابع زیست محیطی و کوهستانی، زیستگاه انواع پرندگان و گونه‌های جانوری با ارزش بوده که در صورت عدم مراقبت در معرض تهدید جدی شکارچیان غیر مجاز و بومیان محلی قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار