رسانه‌ها می‌گویند مشاور رئیس جمهور آمریکا با هدف جلوگیری از تشدید تنش‌ها در شمال اراضی اشغالی، دوشنبه به تل‌آویو می‌رود.

آکسیوس به نقل از دو مقام ناشناس صهیونیست گزارش داد که «عاموس هوخشتاین» مشاور ارشد جو بایدن روز دوشنبه وارد سرزمین‌های اشغالی می‌شود تا از تبدیل شدن تنش در شمال سرزمین‌های اشغالی به یک «جنگ همه‌جانبه» جلوگیری کند.

حزب‌الله لبنان روز پنجشنبه بزرگ‌ترین حملات خود را به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی انجام داد. در این حمله که در واکنش به ترور رزمندگان حزب‌الله صورت گرفت، بیش از ۲۰۰ موشک به سوی اراضی اشغالی شلیک شد. حملات حزب‌الله تا امروز ادامه داشته و صبح امروز خبرنگار الجزیره از شنیده شدن آژیر‌های هشدار در شهرک «کریات شمونا» و اطراف آن در «سهل الحوله» و «الجلیل علیا» در شمال اراضی اشغالی خبر داد. کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد به دلیل شلیک ۲ موشک از جنوب لبنان آتش‌سوزی در شهرک «آویویم» رخ داد.

همچنین رسانه‌های لبنانی از بمباران یک خانه در شهرک «جناتا» در جنوب لبنان خبر دادند که طبق آخرین گزارش‌ها تاکنون ۲ زن در این حمله شهید و ۲۰ تن زخمی شده‌اند.

سران گروه هفت که در ایتالیا دومین روز نشست خود را سپری می‌کنند، نسبت به تشدید تنش‌ها در شمال فلسطین اشغالی ابراز نگرانی کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرباز اسلام
۱۵:۳۰ ۲۹ تير ۱۴۰۳
سلام ( نام خداست )
الان بهترين زمان براي فرستادن پهپاد مقاومت اسلامي به سر زمينهاي اشغالي است پيام ان رساتر از هزار طبل و دهل است
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۷:۰۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
یعنی انکه حزب الله لبنان که در جنوب لبنان و در شمال اسراییل قرار دارد پدر پدر سوختشان را در اورده که دل نازنین امریکا به درد امده و برای ابراز همدردی با صهیونیست ها به انجا سفر کرده فاجعه بزرگتر از حد تصویر است که پا امریکا را به وسط کشانیده
آخرین اخبار