امام جمعه کوهبنان گفت: باید تلاش کنیم، رئیس جمهوری مردمی، پرتلاش و فعال همانند رئیس جمهور شهید انتخاب کنیم.

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام حسن ایزدی در مسجد جامع واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی با تسلیت ایام شهادت حضرت امام باقر (ع) گفت: توسل و تمسک به اهل بیت (علیهم السلام) و ادامه راه و سیره آنان باعث عاقبت بخیری انسان می‌شود.

وی با اعلام اینکه در گذشته نه چندان دور خطرات منطقه را تهدید می‌کرد، تاکید کرد: در سال ۲۰۱۴ داعش کار غیر انسانی انجام داد وارد دانشگاه نیروی هوایی عراق شد و ۲ هزار دانشجوی شیعه عراقی را قتل و عام کرد و به شهادت رساند.

امام جمعه کوهبنان افزود: تلاش‌های فراوانی شد تا منطقه از وجود این افراد خطرناک پاک شود؛ داعشی که به هیچ کس رحم نمی‌کرد.

وی ابراز داشت: داعشی‌ها در یمن اعتلاف به راه انداختند عزیزانی را به شهادت رساندند، اما امروز مردم یمن جانانه در برابر استکبار جهانی ایستادگی کردند و به تازگی ناو هواپیمابر آمریکا را هدف قرار داده اند.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: گنبد آهنین اسرائیل به برکت نیرو‌های مقاومت در حال فرو ریزی است و شمارش معکوس برای زوال و نابودی اسرائیل آغاز شده است.

وی بیان داشت: سردار سلیمانی تلاش‌ها و اقدامات فراوانی برای حمایت از مستضعفین و دستگیری از مسلمانان انجام داد؛ لذا عزیز همگان شد و در دل‌ها جای گرفت.

حجت الاسلام ایزدی گفت: رئیس جمهور شهید نیز پشتوانه‌ای قوی برای جبهه مقاومت بود و در جا‌های مختلف که سران کشور‌ها حضور داشتند جانانه از مسئله غزه و فلسطین حمایت کرد.

وی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و ابراز داشت: تلاش کنیم رئیس جمهوری مردمی، پرتلاش و فعال همانند رئیس جمهور شهید انتخاب کنیم.

امام جمعه کوهبنان افزود: دعای عرفه در دو نقطه شهر کوهبنان برگزار خواهد شد و نماز عید قربان ساعت ۶ صبح در مسجد جامع کوهبنان اقامه می‌شود که از عموم مردم برای شرکت در این برنامه‌ها دعوت می‌شود.

وی تصریح کرد: عید قربان را در پیش داریم که جا دارد گوشت قربانی بین نیازمندان تقسیم شود و بخشی از آن را برای اطعام روز عید سعید غدیر خم اختصاص بدهید؛ البته در بحث قربانی رعایت بهداشت و سلامت مردم مد نظر باشد.

خطیب جمعه کوهبنان در بخش دیگری از سخنانش، هفته جهاد کشاورزی را به کارکنان این نهاد مقدس خصوصا مدیران پرتوان و تلاش گران این عرصه تبریک گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار