ساری میزبان اولین دوره مسابقات آلتیمیت فریزبی ساحلی کشور

اولین دوره مسابقات آلتیمیت فریزبی ساحلی قهرمانی کشور در ساری برگزار می‌شود.

امید فرتاش رئیس کمیته فریزبی استان مازندران و دبیر کمیته آلتیمیت ساحلی کشور گفت: اولین دوره مسابقات قهرمانی آلتیمیت فریزبی ساحلی کشور با حضور ۱۴ تیم برتر کشور از استان‌های مختلف، از دوم تا چهارم تیرماه به میزبانی هیات ورزش‌های همگانی استان مازندران در مجتمع فرهنگی ورزشی بیمه ایران فرح آباد ساری برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه برگزاری این مسابقات در رده سنی ۱۶ سال به بالا پسران، فرصتی طلایی برای شناسایی استعداد‌های این رشته ورزشی و ارتقای سطح کیفی آن در ایران خواهد بود، افزود: نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد و ما با تشکیل یک تیم ملی قوی، برای حضور در مسابقات بین‌المللی آماده می‌شویم.

فرتاش در ادامه گفت: روناک ابوطالبی رئیس کمیته ساحلی کشور، نقشی اساسی در برنامه‌ریزی و سازماندهی این رویداد مهم ورزشی ایفا کرده است. وی با سابقه درخشان در برگزاری مسابقات و رویداد‌های مختلف می‌تواند گام‌های موثری در جهت توسعه و ترویج این رشته ورزشی در کشور برداشته و نقش مهمی در شناسایی و پرورش استعداد‌های این رشته ورزشی داشته باشد.

او افزود: این مسابقات با حضور مسئولان کشوری و استانی و همچنین پیشکسوتان و علاقمندان به رشته ورزشی آلتیمیت ساحلی برگزار خواهد شد.

دبیر کمیته آلتیمیت ساحلی کشور در پایان از زحمات و حمایت‌ها و میزبانی‌های متعدد روهام ابوطالبی، رییس هیات ورزش‌های همگانی استان مازندران و همچنین از همکاری‌های ارزشمند خلیلی، رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی و ذاکریان، رییس انجمن فریزبی کشور، در رسمیت بخشیدن به این رویداد مهم ورزشی و فراهم کردن زمینه برگزاری این مسابقات تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار