امام‌جمعه اهل‌ سنت مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرستان خاش گفت: رئیس‌جمهور باید به اهداف کشور پایبند باشد و برای رسیدن به آنها تلاش کند.

 مولوی عبدالواحد یادگاری بیان کرد: برای برگزاری یک انتخابات پرشور مهم‌ترین اصل حضور مردم است و مردم برای حضور باید برنامه‌های نامزدهای انتخابات را بدانند و برای بهبود شرایط امیدوار باشند. پس نامزدهای انتخابات باتوجه‌به شرایط زندگی مردم برنامه‌های خود را بازگو کنند تا مردم انتخاب درست را تشخیص دهند.

وی افزود: رئیس‌جمهور باید به اهداف کشور پایبند باشد و برای رسیدن به آنها تلاش کند رئیس‌جمهور شهید ما به‌خوبی ویژگی‌های شاخص را تعریف کرد.

مولوی یادگاری تصریح کرد: رئیس‌جمهور شهید ایران الگوی اخلاقی است که می‌توانیم با ملاک قراردادن ایشان به انتخاب اصلح بپردازیم. او انتظارات مردم از رئیس‌جمهور و دولت را افزایش داد و مردم انتظار دارند منتخب مردم همچون شهید رئیسی خادم مردم باشد.

وی اذعان کرد: مردم با دانستن برنامه‌های نامزدها انتخاب می‌کنند، باید برنامه‌های آنان به گوش مردم و افکار عمومی برسد و مردم خود نیز بهترین انتخاب را تشخیص می‌دهند.

این عالم اهل‌تسنن در خصوص ویژگی‌های رئیس‌جمهور از نگاه رهبری بیان کرد: رئیس‌جمهور باید اصلح باشد و کشور به یک رئیس‌جمهور فعال، پُر کار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب احتیاج دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار