استاندار ایلام گفت: موکب مولا امیرالمومنین علی ابن‌ابیطالب (ع) پایانه مرزی مهران، با ظرفیت طبخ ۵۰ هزار پرس غذا در هر وعده غذایی، در کمتر از ۹ ماه ساخته شد.

حسن بهرام نیا در نشست ستاد اربعین استان با حضور سردار میر احمدی رئیس ستاد اربعین کشور با اشاره به اعلام امادگی همه دستگاه در کمیته‌های ستاد اربعین استان برای خدمات رسانی به زائران در اربعین امسال اظهار داشت: با اقدامات جهادی موکب مولا امیرالمومنین علی‌بن‌ابیطالب (ع) با ظرفیت طبخ ۵۰ هزار پرس غذا در هر وعده غذایی، در کمتر از ۹ ماه ساخته شد، این موکب در دو طبقه و مجموعاً ۳۵۰۰ مترمربع است.
 
وی در ادامه افزود: با اقدامات انجام شده در حوزه راه‌سازی، راه ۱۵ ساعته که در سال‌های گذشته زوار از ایلام تا مهران با وجود ترافیک سنگین طی می‌کردند، امروز با چهاربانده شدن به حدود یک ساعت رسیده است. استاندار ایلام عنوان کرد: در اربعین ۱۴۰۳ امسال همه برای سفر ارزان، ایمن، راحت و عزت‌مند زوار با همه توان تلاش می‌کنیم و سعی داریم کنگره اربعین به بهترین شکل ممکن، بسیار باشکوه برگزار شود.
 
وی با تاکید بر آمادگی کامل همه اعضای ستاد اربعین و مردم، گفت: امسال هم هوا گرم‌تر است و تعداد زوار بیش از سال گذشته پیش‌بینی می‌شود، بنابراین باید برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین‌حسینی آمادگی کامل داشته باشیم. بهرام نیا همچنین با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف، اضافه کرد: دولت سیزدهم حد نصاب جدیدی از خدمت را به مردم ارائه داد که بخشی از این خدمات در حوزه تکمیل زیرساخت‌های اربعین بود.

برچسب ها: موکب ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.